Jump to content

Hoi allemaal, ik heb al een klein beetje info ingewonnen en het is geen standaard oplossing, maar ik vraag me toch af of het mogelijk is.

https://www.ebay.com/itm/08-Honda-Goldwing-GL-1800-Left-Hand-Switch-Controls-Turn-Horn-Headlight/113203910744?hash=item1a5b7a9858:g:itMAAOSwHBBbdIYD:rk:6:pf:0

Deze schakelaar zou ik er wel op willen hebben. Dan kan ik, als het werkt, de mobilofoon bedienen met mijn duim en wijsvinger en is alles mooi en netjes weggewerkt.

Ik heb al begrepen dat de stekkers niet gelijk zijn en dat er dan een andere oplossing gevonden moet worden.

Ik begrijp dat ik afwijk van de standaard, veroordeel me daar niet op svp :Smile:

De vraag is eigenlijk of iemand de diameter weet van de goldwing en de 1300, opdat deze dan wel gelijk moeten zijn.

En daarna komt de bekabeling, als ik het doorzet Blush

Featured Replies

@Edi wil je hem allen gebruiken voor de mobilofoon?

ik heb nog een schakelaar voor de bediening van de radio van een GL1200, géén idee of het werkt wat jij wilt !!! maar deze is veel kleiner en kost alleen verzendkosten.1544724659281-705647084.jpg.73536fdcd9de175a0a05b3edae1e640f.jpg

• Author

Het is een overweging en het proberen waard. :D

Ik neem het graag van je over.

Alsnog ben ik wel benieuwd of het andere ook mogelijk is hoor, gewoon omdat het zo'n mooie "compacte" unit is.

(Ja, ik ben gek van de Goldwing, heb er maar 4 gehad.)

• Author
Kijk, dank, dan ben ik al op de helft hahaha. Nu mijn eigen stuur nog even opmeten (dat meetapparaat eens opzoeken in de schuur :nea: )
  • 1 month later...
  • Author

Neen, nog niet, motor staat nog bij Rex, wiellagers stuk. Dus kan momenteel niet zo veel doen. :(

Even geduld hebben dus

[automerge]1548417282[/automerge]

Rex is Webster (website beheerder en handige sleutelaar)