Jump to content
Nadat mijn R80 (nee, geen Honda) met zijspan het opgegeven had, moest er een andere combinatie komen. Bij voorkeur eentje die écht sneller gaat rijden als je gas geeft, en die merkbaar vertraagt als je het tegenovergestelde doet. Dan wilde ik ook nog een bak met een cabriodak zodat mijn dochter bij regen niet in een badkuip zit, en met voldoende ruimte voor een drumstel. Bijkomende eis: een trekhaak, zodat de fiets van diezelfde dochter mee kan. En ja, dan wordt het al bijna vanzelf een Pan-European met een anderhalfzits EML-bak. Die staat hier dus vanaf september voor de deur, met een kleine 120.000 km op de teller. Even wennen, voor een twinliefhebber, maar hij voldoet verder aan alles. Daarnaast zal hij af en toe figureren in Mag-a-zine, het door ondergetekende gerunde tijdschrift van motorrijdersbelangenvereniging MAG, en was hij al onderwerp van gesprek in mijn maandelijkse column in MotoPlus.

MiAGWSOvertoomWestzaan-Hupi02-03.jpg.00120ef7df62abcd15893276a8bda126.jpg

Featured Replies

Welkom hier,

Mooie pan heb je uit Etten-Leur gehaald :-)

Die van míj en jou kunnen wel uit dezelfde familie komen ;-)

Veel veilige kilometers!

Welkom Hugo! Veel plezier van je (zijs-)Pan en hier op het forum!

In welke plaats staat de motor geparkeerd wanneer je er niet mee onderweg bent?

Welkom Hugo.

Veel plezier hier, maar vooral heel veel plezier van en met je Pan.

Zal de foto's en artikelen in het Mag-a-zine wel voorbij zien komen, geweldig blad met een goede insteek!

Dat is niet zo moeilijk op drie wielen Rofl

Dan merk ik weer dat je geen zijspan ervaring hebt.

Met een zijspan kan je bijna sneller omliggen als met een solo hoor.

Het is dan wel een ural, maar zeker ook een zijspan.

Zo makkelijk gaat het dus!