Me eigen even voorstellen mijn bouwjaar is 1956 rijd zins 2016 op een pan 1100 ST van 1996 .
En motor die ik in het begin een rijdende trilplaat vond man man man .
Verschrikkelijk wat trilde die motor .
Heb hem ook gelijk uit elkaar getrokken alle lagers vervangen van balhoofd tot wiellagers
kleppen gesteld carburateur/s schoongemaakt en gesynchroniseerd plus nieuwe banden gemonteerd En nu geheel trillings- vrij wat een genot om nu op dat beest te rijden .
Wat en verschil en wat een motor ga nu met twee vingers in me neus de Stelvio pass op .
2019 gaan we weer met de pan richting de Dolomieten om te rijden en te genieten .
Favoriete motor toer landen voor ons zijn Zwitserland Oostenrijk Slovenië Frankrijk noord Italië Ierland en schotland .
De vorige motor was een Gold Wing 1500 Se en motor die uiteraard niet voor ons geschikt is om door de Dolomieten te toeren .
Om dan te stranden midden in Milaan om dat een aantal slangenklemmen het hadden begeven .
En de koelvloeistof uit verschillenden slangen lekte .
Beroepsmatig was ik werktuigkundige en ben ik afkomstig van de zeevaart .
Motor rijden doe ik al vanaf mijn 18 met tussen poses .
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hoi Pan mannen
Me eigen even voorstellen mijn bouwjaar is 1956 rijd zins 2016 op een pan 1100 ST van 1996 .
En motor die ik in het begin een rijdende trilplaat vond man man man .
Verschrikkelijk wat trilde die motor .
Heb hem ook gelijk uit elkaar getrokken alle lagers vervangen van balhoofd tot wiellagers
kleppen gesteld carburateur/s schoongemaakt en gesynchroniseerd plus nieuwe banden gemonteerd En nu geheel trillings- vrij wat een genot om nu op dat beest te rijden .
Wat en verschil en wat een motor ga nu met twee vingers in me neus de Stelvio pass op .
2019 gaan we weer met de pan richting de Dolomieten om te rijden en te genieten .
Favoriete motor toer landen voor ons zijn Zwitserland Oostenrijk Slovenië Frankrijk noord Italië Ierland en schotland .
De vorige motor was een Gold Wing 1500 Se en motor die uiteraard niet voor ons geschikt is om door de Dolomieten te toeren .
Om dan te stranden midden in Milaan om dat een aantal slangenklemmen het hadden begeven .
En de koelvloeistof uit verschillenden slangen lekte .
Beroepsmatig was ik werktuigkundige en ben ik afkomstig van de zeevaart .
Motor rijden doe ik al vanaf mijn 18 met tussen poses .
Groetjes van Jan en Naomi Paas uit Groningen