Jump to content
  • Moderators

Het valt mij op dat er de laatste tijd geen reacties meer komen in het topic Jarig vandaag.(koffiecorner)

Dit vind toch wel een beetje jammer , het is toch leuk om iemand te feliciteren of om gefeliciteerd te worden.

Zo is bijvoorbeeld vandaag PanGert jarig , felicitaties ho maar.

Gert is toch bij de meeste van ons bekend.

Vind het een beetje jammer ,

of ben ik een sentimentele oude biker aan het worden die andere waardes heeft.

Groetjes Henk/panman1100

Featured Replies

Beste Panman,

Het zou kunnen komen doordat het niet meer zichtbaar is (voor mij) bij opstarten van de site.

Natuurlijk ben ik het met je eens dat dat leuk is. Zou het kunnen dat dat parallel loopt met de nieuwe layout?

Groet, Jan

Ha Henk

weer helemaal gelijk,

en actie is reactie, wanneer iemand begint reageert de reat vanzelf

@PanGert van harte gefeliciteerd en een fijn avond

anders een inschietertje ?

1 x per jaar op 01 juni bijv alle verjaardagen tegelijk vieren ?

en allemaal een bakkie doen om 11.00 uur bij http://www.starbucks.nl/store-locator/search/detail/89132

truckstop de Meern

lekker centraal voor heel Nederland (en Belgie)

:biker:

Ik heb meteen mijn leven verbeterd en PanGert gefeliciteerd! Het is inderdaad zo dat de jarigen niet meer meteen zichtbaar zijn op het startscherm.

Edited by DuinPan

ik ga voor de Meern, kunnen we heel veel handjes schudden,

moeten we wel eerst al die truckers wegvegen anders hebben we geen ruimte op de P met al die motoren!!

[automerge]1542898868[/automerge]

@Ad2002pan de witte knippers zijn binnen, liggen bij Rieks, ik ga ze vanavond halen.

dank je !!

Helemaal mee eens Henk.

Het is geen excuus, maar het ontbreekt mij vaak aan tijd en ik denk er ook vaak niet aan.

Verwelkomen lukt mij nog net, maar dat is niet zo aan tijd gebonden.

Voorheen feliciteerde ik consequent, maar sinds de nieuwe layout verdient het inderdaad meer aandacht!

... hand in eigen boezem en zo!