Jump to content

Hoi, ik ben Raymond uit Heemkerk. Ik rijdt motor sinds 2007, aangezien ik 46 ben een redelijke laatbloeier.

in 2007 mijn motorrijbewijs gehaald, omdat me dat wel handig leek als extra vervoersmiddel, niet wetende dat ik ergens tussen les 1 en 2 verslaafd ben geraakt. ;-)

Ik reed een CBR 600F, altijd gedoe met spullen meenemen (staat binnenkort te koop) en heb nu voor woon/werk/touren/hobby een Pan European ST1100 uit 99 gekocht met 59.000 km. Nog niet in mijn bezit, ik haal 'm vrijdag op.

IMG_9319.JPG.91c8f3f91da7e8a3d16e61559feb76d2.JPG

• Replies 52
  • Views 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Welkom Raymond! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!

Mooie kleur!

Die van mij is ook van '99 maar bijna 130.000 km op de teller!

Welkom Raymond. Leuk om er weer een Noord-Hollander bij te hebben. En je fiets heeft precies de goede kleur! Groeten DuinPan uit Haarlem.

20180720RWSHaarlem2vriendjes2.JPG.be5995f87c9b0024613e12721aeca245.JPG

De linker is van mij, de rechter van een collega.

Hé laatbloeier. hier ook zo'n laatbloeier.

Maar beter laat dan nooit, en wij hoeven niet te stoppen omdat er kleine kindertjes komen en er geen geld, tijd of wat dan ook is/komt.

We rijden net zo lang motor. na een verloren weddenschap moest ik een les nemen.

Verslaving gebeurde bij mij in die 1e les. na 10 minuten sloeg het toe. ik gaf gas en dacht: " hé dit is een leuke brommer, daar zit pit in"

boem, verslaafd voor het leven. :Biggrin

Heel veel plezier met je mooie fiets, en wellicht komen we elkaar nog eens tegen in ons mooie Noord Holland.