Jump to content

Ik mis wat gereedschap na de laatste TDT

Ik wilde vandaag iemand helpen om remmetjes te reviseren.

Pak mijn doppendoos.............di zwarte, die onderop staat en zie dat ik de doppen 24 en 27 mis.

Tevens nog een lang- en een kort verlangstuk.

Wie van jullie heeft dat gebruikt en per ongeluk mee genomen, of niet terug gelegd?

Ik zou dit gereedschap wel gaarne terug hebben.

Controleer ff jullie gereedscah s.v.p.

Dit gereedschap is van het zeer voortreffelijke Chroom Vanadium.

Het is zo'n rot gezicht die lege plekken in de doos.

IMG_0401.thumb.JPG.6f24a3fbcb605f144564a6a63de024c0.JPG

Featured Replies

Hè gadverdamme niet leuk.

Het is volgens mij niet de eerste keer dat na een tdt spullen missen kan me nog iets van een tang herinneren.

Ik hoop dat de tijdelijke eigenaar zich snel meld.

• 2 weeks later...
Ik hoef niet in mijn gereedschapskist te kijken want ik heb niks gebruikt tijdens de TDT, maar dit soort berichten is niet leuk om te lezen:gek:

Is helaas niet de eerste keer dat er gereedschap verdwijnt/verkeerd wordt teruggelegd/vul maar in.

Heb mijn handjes dichtgeknepen dat ik een oliefiltersleutel mocht lenen en heb die netjes terug gebracht.

Toch maar iedereen zijn eigen gereedschap mee laten brengen in de toekomst? Ik hoop niet dat dat nodig is.

Oplossingen kunnen we wel verzinnen, gereedschapsdienst met intekenlijsten, om maar iets te noemen...

Dat maakt de geest/opzet/bedoeling van de TDT er niet mooier op, té kinderachtig voor woorden dus...

Dit kan en moet vooral beter...

Volgende editie stop ik iig voldoende gereedschap in de topkoffer om mijn gewenste klussen op te lossen.

Wie de schoen past trekke hem aan, je wilt toch niet met "bad standing" er uit voor wat gereedschap?

Ik zou me helemaal kapot schamen (en dat doe ik nu al plaatsvervangend en vind hier vooral van wat je wilt!)