Jump to content

Na vele jaren met veel plezier op diverse Honda's te hebben rondgereden (VT500C, NT650V, NT700V, ST1300) heb ik onlangs besloten om toe te geven aan mijn drang tot ontrouw. De Pan is ingeruild voor een BMW R1200RT 2010. Rijdt GEWELDIG. Ik ga hiermee vast veel km's maken

NetNieuw.thumb.jpg.438ead40f5ae698b7cd96639d2d621b5.jpg

Featured Replies

Ziet er helemaal top uit. Ook mijn favoriete wensmotor maar voor mij veel te duur voor die weinige km die ik maak. Hou lekker mijn pannetje.

mooie machines !!! rijdt een boxermotor nou zo anders ???

heb wel eens iemand gehoord die niet aan de boxer kon wennen, ik heb zelf geen ervaring ermee !!!

Veel plezier met jullie Beemers, en dat gaat zeker lukken.

Je moet er inderdaad van houden, iedere motor heeft zijn eigen karakter . Zo ook de Beemers.

Heb genoeg kennissen die inderdaad niet aan zo'n schuddebuik kunnen wennen en terug zijn gegaan naar een 4 cilinder.

Ik hobby zowel aan de Honda's als aan Beemers. Hobby ik aan de Pan BV denk ik wel eens vaker......waarom kan BMW dit niet zo maken. Maar ook van , waarom doet Honda dat niet zoals BMW, en andersom etc etc.

Wat sleutelen betreft hebben ze beiden voor en nadelen.

Wat onkosten betreft ligt het wel ongeveer gelijk.

En nu rijden maar :vroem:

De motor staat op de foto in onze werkplaats van wat voorheen een professioneel garagebedrijf is geweest.

Sinds gistermiddag heb ik de motor in gebruik en hij valt mij aan alle kanten mee.

Het is onvoorstelbaar hoe een motor, die er uit ziet als een bouwsteiger, zo mooi stuurt.

Ook moet je bij dit exemplaar naar beneden kijken naar die twee uitsteeksels om te ontdekken dat het een 2 cilinder is.

Hij gaat op elk toerental zo soepel rond als een 4 cilinder.

Ook de zitpositie ( als je er éénmaal bovenop bent geklommen ) is geweldig goed en comfortabel.

Voorlopig dus zeer tevreden.

Edited by honda1300