Jump to content

We komen op TV..... zonder PAN

We kwamen er met onze buurman niet uit: de erfgrens. Kadaster ingeschakeld en deze bevestigde de door ons aangegeven erfgrens. Terwijl we nog in overleg zijn staan 2 man van het productieteam van 'Mr. Frank Visser doet uitspraak' voor de deur, ingeschakeld door de buurman.

Uiteindelijk toch meegewerkt. Twee vooropnamen en toen de uiteindelijke 'draaidag'. Productieteam van ca. 12 man inclusief 2 x geluid en 3 x camera, 2 x verkeersregelaars, 2 x PA, regisseur, jurist, iemand van het Kadaster, een boomchirurg etc. etc..

Afijn, aangezien we een contract van 6 pagina's hebben ondertekend mogen we niet zeggen wie er 'gewonnen' heeft maar komende maandag kunnen jullie het zien op SBS.

Wel aardig om zo'n dag mee te maken: de hectiek en professionaliteit van zo'n team.

http://tvgids.mobi/21155350-mr-frank-vi ... praak.html

Featured Replies

Vervelend dat het zo moet gaan, niemand wint er uiteindelijk iets mee. Gelukkig kan het ook anders, onlangs reed ik langs een aantal huizen waarvan de belendende percelen niet meer van elkaar te onderscheiden waren, het was een grote prachtige tuin geworden!

Overigens, is die meester Frank Visser echt zo'n klein mannetje?

Gokje: "We kwamen er met onze buurman niet uit: de erfgrens. Kadaster ingeschakeld en deze bevestigde de door ons aangegeven erfgrens. "

Tja, eigenlijk kun je het geen gok meer noemen, lijkt mij!

Mag ik zeggen dat ik dit soort programma's vaak als leed vermaak zie, en dat ik er ook niet graag naar kijk.

"Jouw vrouw mijn vrouw, Dubbeltje op zijn kant en de rest". De ellende van andere mensen bekijken, zou liever een goeie film zien.

• Author

@Ton Verkleij

Een klein en grappig mannetje. Een van de partijen heeft er behoorlijk wat mee gewonnen.......

@DennisMe

Daar ga je je over verbazen. Visser grijpt terug naar die tijd van Napoleon. Verjaring speelt een rol, ruilverkaveling, een hek etc.etc.

@Guardian

Helemaal mee eens. Altijd aangegeven dat dergelijke programma's er bij ons niet in kwamen. Een civiele procedure had minimaal 10k gekost, zonder garantie op succes. Toen was de beslissing snel genomen.

Nagenoeg het gehele commerciele aanbod is ver beneden "bagger-peil". Vol met narcistische ego's.

Ik kijk al jaren niet meer. Zelfs een knappe film verkl*ten ze nog met kruiwagens vol reclame terreur.

De kwelbuis is gekoppeld aan Apple TV en vertoont uitsluitend eigen keuze, wat een bevrijding!

We kwamen er met onze buurman niet uit: de erfgrens. Kadaster ingeschakeld en deze bevestigde de door ons aangegeven erfgrens. Terwijl we nog in overleg zijn staan 2 man van het productieteam van 'Mr. Frank Visser doet uitspraak' voor de deur, ingeschakeld door de buurman.

Uiteindelijk toch meegewerkt. Twee vooropnamen en toen de uiteindelijke 'draaidag'. Productieteam van ca. 12 man inclusief 2 x geluid en 3 x camera, 2 x verkeersregelaars, 2 x PA, regisseur, jurist, iemand van het Kadaster, een boomchirurg etc. etc..

Afijn, aangezien we een contract van 6 pagina's hebben ondertekend mogen we niet zeggen wie er 'gewonnen' heeft maar komende maandag kunnen jullie het zien op SBS.

Wel aardig om zo'n dag mee te maken: de hectiek en professionaliteit van zo'n team.

http://tvgids.mobi/21155350-mr-frank-VI ... praak.html

Ik kwam op het ,, Camperforum,,,,ook al zoiets tegen,,je broer.....

• Author
@PanEuRoel tegenwoordig is het: dit is mijn besluit, de zaak is afgedaan :Biggrin

Volgens mij gebruikt Mr. Visser nog steeds 'Dit is mijn besluit en daar zult u het mee moeten doen'.

Man, wat een gedoe. Je komt er mooi mee weg.

Nu toch maar hopen dat Cor en Corrie weer echte buren worden. Wij leven ook ons eigen leven, maar even de buren gedag zeggen als je ze tegen komt is ook fijn.

Meest vreemde vind ik de landsbelangen van de "bewoners van de dure villa ", onbegrijpelijk verhaal.

Het ga jullie goed

• Author

Alles is in kannen en kruiken. Wij kopen het stukje grond van onze oprit van de buren in de villa. Schutting is inmiddels verzet en we zijn gewoon on speaking terms met de directe buren.

De jacuzzi......... denken we nog even over na :cool: