Jump to content

Oxford hot grips en wat er allemaal kan mislopen.

Dus hete handvatverwarming.

Eigenlijk een eitje om aan te sluiten en dat is het ook .

De controller op het mooie beugeltje geplaatst en vast geschroefd aan de beugel van het potje van de Koppeling vloeistof.

Maar als je Mister Vogezen noemt loopt er altijd wel iets mis.

De rechter kuip verwijderd om gemakkelijk te kunnen werken en alle aansluitingen zitten ook rechts omdat ik de kabel op de batterij heb aangesloten en zo gebruik kan maken van die battery safe mode.

Maar , dit vijsje ( blauwe pijl ) schroef ik los en het komt niet goed mee en ik geef het met mijn vinger een zetje en dat vliegt tussen die rooster ( gele pijl ).

Kn(2)_LI.jpg.fe5b3db9a49bb6c18288e7de9c041313.jpg

Godverdomme , miljaar , nondejuu , tis nie waaaaar hééééééééé.

Die kuip moest er toch af en met wat geluk is het gemakkelijk te pakken.

Nee dus.

Dat boutje lag vrij ver op één of andere darm en ik zie het nog juist liggen.

Rustig blijven Erwin , ik heb zo'n zwane hals met een led in van voor en die is magnetisch.

Dat pak ik er zo tussenuit , alleen die voorkant was te dik om er tussen te gaan.

Ok , ik neem dan maar een punttang.

Ja zeg , valt dat boutje naar beneden uit mijn zicht !

Pfffff .

De benzinetank omhoog gezet , luchtfilterdeksel verwijderd , luchtfilter eruit , de 4 inlaatkelken verwijderd en die zwarte basis er ook uit gehaald.

Dan die rubberen flap die onder de gasschuiven zit opzij geduwd er daar lag het.

Met een antennetje en duck tape daar rond gewikkeld heb ik het eruit kunnen vissen.

Gelijk mijn K& N luchtfilter dan maar gereinigd.

Soms lijkt het easy maar dat is het niet steeds :-).

Wat wel minder is dat die kabeltjes geen erg grote overschot hebben in lengte , als elke kabel 10 cm langer zou zijn is het wel wat gemakkelijker werken .

Wat kan nu 40 cm meer kabel kosten ?

20181012_215302.thumb.jpg.d276432dd08b052be9c894290ed4c7cf.jpg 20181012_215330.jpg.e79555753bf040866ab6fe9e0528caf8.jpg

Morgen luchtfilter erin en dan zal ik moeten resetten omdat die luchtsensor is ontkoppeld.

Zo ,

dat heb ik weer mooi opgelost.

Deuh !

Featured Replies

Dan zat het inderdaad niet mee, maar waarom niet een quarter harnass gebruikt? Had je minder kabellengte nodig gehad en aansluitingen over gehad voor andere opties.
  • Author

Ik heb dat harnas , daar zit mijn gps en 12 v aansluiting op ,

en dan had ik de kabel van dat rechter handvat moeten verlengen omdat dat harnas is vastgemaakt aan dat plastieken bakje.

Daarom heb ik het zo gedaan en met die battery save mode mag dat geen problemen geven.

Edited by Mister Vogezen

Niets zo fijn als handvat verwarming, dus daar zal je zeker veel plezier van hebben.

en dan zal ik moeten resetten omdat die luchtsensor is ontkoppeld.

wat moet je precies resetten dan?