Als ik de telefoon met de headset verbind kan ik gewoon bellen.
Ook de tomtom kan ik er gewoon bij pairen en ik kan navigeren met gesproken tekst in de headset erbij.ook is de tomtom verbonden v het internet met de telefoon.
MAAR!!!!!!!!!!
Als ik de telefoon ook via de tomtom laat gaan om te bellen wat ik natuurlijk graag wil want dan zie ik gelijk wie er belt en ik kan via het telefoonboek zelf makkelijker bellen op de tomtom, dan hoor ik hem wel overgaan maar als ik de telefoon opneem hoor ik helemaal niets meer?? Ook de ander beller hoort niets.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Help ik doe iets fout!!
Eerst mijn configuratie,
TomTom Rider 42
Shoei neotec 2 met de Sena srl
Huawei mate 20 lite
Als ik de telefoon met de headset verbind kan ik gewoon bellen.
Ook de tomtom kan ik er gewoon bij pairen en ik kan navigeren met gesproken tekst in de headset erbij.ook is de tomtom verbonden v het internet met de telefoon.
MAAR!!!!!!!!!!
Als ik de telefoon ook via de tomtom laat gaan om te bellen wat ik natuurlijk graag wil want dan zie ik gelijk wie er belt en ik kan via het telefoonboek zelf makkelijker bellen op de tomtom, dan hoor ik hem wel overgaan maar als ik de telefoon opneem hoor ik helemaal niets meer?? Ook de ander beller hoort niets.
Wat staat er fout zal wel een klein geitje zijn
BVD dank Ruud