als kersverse Pan bezitter (en geboren met 2 linkerhanden) ben ik momenteel op bladzijde 12 van de user-manual ... maar op korte termijn heb ik even hulp nodig.
Op mijn Pan is een 12V ingebouwd (linksonder het "handschoenkastje"
Daar staat echter geen spanning op. Ik ben bang dat ik een aantal kuipdelen moet verwijderen om de bedrading te kunnen volgen maar zoals al aangegeven... vers en onwetend ;)
Is er iemand omgeving Delft die mij kan helpen, zodat ik voor de volgende keren in ieder geval weet hoe ik veilig en netjes de boel bereikbaar krijg?
Koffie en koek aanwezig
dank
Mario
[automerge]1538932853[/automerge]
Uiteraard kan ik naar iemand toe rijden, ook geen straf :-)
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
als kersverse Pan bezitter (en geboren met 2 linkerhanden) ben ik momenteel op bladzijde 12 van de user-manual ... maar op korte termijn heb ik even hulp nodig.
Op mijn Pan is een 12V ingebouwd (linksonder het "handschoenkastje"
Daar staat echter geen spanning op. Ik ben bang dat ik een aantal kuipdelen moet verwijderen om de bedrading te kunnen volgen maar zoals al aangegeven... vers en onwetend ;)
Is er iemand omgeving Delft die mij kan helpen, zodat ik voor de volgende keren in ieder geval weet hoe ik veilig en netjes de boel bereikbaar krijg?
Koffie en koek aanwezig
dank
Mario
[automerge]1538932853[/automerge]
Uiteraard kan ik naar iemand toe rijden, ook geen straf :-)