Jump to content

Featured Replies

• Author

Bij de chinees haal ik gebakken rijst en baby-pangang...Rolleyes

Vrees dat ik daar kwalitatief niet de beste pinker-glaasjes ga vinden, of zijn er hier die daar andere ervaringen mee hebben?

• 5 months later...

De mijne gekocht via https://www.mpartz.nl/knipperlichtglaasjes-Honda-st1300-Pan-European-02-09-wit-voorzijde-p-7458.

Kleine verrassing: op de uiteinden van deze pinkerbakjes (binnenwerk) is een uitstulping in het zelfde helder materiaal. Ik had het bij montage niet eens opgemerkt. Daardoor zie je aan de binnenkant van de spiegelkap, in de buitenste bovenhoek, licht van de pinker. Ik dacht eerst dat het lampje niet goed zat, maar beide pinkers hadden dat, en bij nadere controle bleek dat ze er voor gemaakt zijn. De oude oranje pinkers nagezien, en die hebben dat niet.

Dus een aankoop waar ik blij mee was, en nadien nog een 2de keer. Overigens prima service wat niet van alle partsdealers kan gezegd worden.

Thanks voor de link.

[automerge]1553528266[/automerge]

De mijne gekocht via https://www.mpartz.nl/knipperlichtglaasjes-Honda-st1300-Pan-European-02-09-wit-voorzijde-p-7458.

Kleine verrassing: op de uiteinden van deze pinkerbakjes (binnenwerk) is een uitstulping in het zelfde helder materiaal. Ik had het bij montage niet eens opgemerkt. Daardoor zie je aan de binnenkant van de spiegelkap, in de buitenste bovenhoek, licht van de pinker. Ik dacht eerst dat het lampje niet goed zat, maar beide pinkers hadden dat, en bij nadere controle bleek dat ze er voor gemaakt zijn. De oude oranje pinkers nagezien, en die hebben dat niet.

Dus een aankoop waar ik blij mee was, en nadien nog een 2de keer. Overigens prima service wat niet van alle partsdealers kan gezegd worden.

Hoe is t zicht in t donker in de spiegels als je je pinker heb uitstaan. Heb of kun je daar even een filmpje van maken.

[automerge]1553851311[/automerge]

Ook besteld vandaag bij mpartz de witte knipperlichten. Duurt alleen bijna 4 weken,maarja....

[automerge]1553857154[/automerge]

[automerge]1555177169[/automerge]

Wachten duurt lang pfff. Geduld is niet me sterkste kant.

Edited by Ger