Jump to content

Wie weet er iets van Speedy-Pan

Wie van jullie weet iets of heeft nog contact met @Speedy-Pan uit Den Bommel?

Ik heb vorig jaar in september nog contact met hem gehad en daarna niets meer.

Hij tobde met zijn gezondheid, maar had goede hoop op herstel.

Ik had zijn telefoon, maar door reparatie aan mijn telefoon nu zijn nr niet meer.

Reacties evt per PB.

Featured Replies

Ik ken Speedy-Pan niet persoonlijk maar ik weet wel dat hij zo'n prachtige combinatie van een ST1100 met een eenwielige Freebird aanhanger heeft. Ik heb hem midden 2017 daarover wel eens een PB gestuurd maar nooit een reactie gekregen...

ST1100metfreebird1kl.jpg.4f4760edcdb99290491fd5de66a658a6.jpg

Edited by DuinPan

Tenaamstelling is van 2015, zegt natuurlijk niets over zijn afwezigheid.

Ik heb ook een paar keer aan hem gedacht hoe het met hem gaat. Ik heb hem ook nog begin 2017 ontmoet in de buurt van Den Bommel. Ik had van hem een schokdemper voor mijn Freebird aanhanger over genomen. Marco (Speedy-Pan) vertelde mij toen dat het niet helemaal lekker met hem ging. Daarna heb ik ook niks meer van hem vernomen.

Ik heb zijn nummer ook nog in mijn lijst staan maar ik ben wat huiverig om hem te bellen.

Als alles een beetje mee gaat, komt hij zaterdagochtend naar de TDT. Onder voorbehoud. :Smile:

[automerge]1538512919[/automerge]

Hier mag een slotje op. All is well that ends well! :Smile:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.