Jump to content

Hallo allemaal , vandaag met het mooie weer een tripje gedaan naar de kust daar wat gewandeld en lekker gegeten met het vrouwtje . We komen terug aan de motor en wat zie ik direct aan de linker kant van mijn benzine tank een deukje erin en een beetje verf af . :mad::mad:.

Weet iemand of je zo een ST1300 tank kunt uitdeuken zonder spuiten ? of is de tank dubbelwandig zodat je langs de binnenkant het deukje er niet kunt uitduwen ?

Groetjes Twointje Pan

Featured Replies

wat een klerelijers , maak je een fout door iemand zijn motorfiets te beschadigen , leg dan ten minste een briefje met je telefoon nummer .
  • Author

De 2 deukjes zijn er uit gelepeld ( uitdeuken zonder spuiten ) en de lak schade is hersteld , spotrepair was geen optie er zijn er maar weinig die de tank van een ST1300 in het zilver metalliek durven of kunnen spuiten. Dus de lak schade heb ik zelf gedaan en je moet echt heel goed kijken voor dat je er iets van ziet. Ik ben zeer zuinig op mijn Pan ST1300 maar om nu een nieuwe tank te bestellen in de originele kleur , dat gaat zelfs voor mij erover .. Kostprijs is daarvan veel te hoog en als je een tweedehands tank vind moet je die even goed laten spuiten want die zien er 10 keer erger uit dan de mijne.

Dus om verhaal kort te maken ben contact met hoe het momenteel uitziet.

In Teteringen heb ik het resultaat bewonderd en het is naar omstandigheden zeer acceptabel hersteld.

Maar het blijft frustrerend dat iemand dit veroorzaakt en zich uit de voeten maakt.

• 5 months later...

Hallo allemaal , vandaag met het mooie weer een tripje gedaan naar de kust daar wat gewandeld en lekker gegeten met het vrouwtje . We komen terug aan de motor en wat zie ik direct aan de linker kant van mijn benzine tank een deukje erin en een beetje verf af . :mad::mad:.

Weet iemand of je zo een ST1300 tank kunt uitdeuken zonder spuiten ? of is de tank dubbelwandig zodat je langs de binnenkant het deukje er niet kunt uitduwen ?

Groetjes Twointje Pan

[automerge]1552662480[/automerge]

beste, mss wat laat maar ik heb een tank liggen .

0477/497038 of yves.gillis@telenet.be

Dit is nu precies zoiets waarom ik all Risk ben verzekerd, kost een berg maar elk klein krasje kan ik niet handelen en moet dus gelijk professioneel gerepareerd worden.