nog 1 nacht in mijn bedje woelen en dan weer even weg .
Naar de Vogezen , binnen en weer buiten , in and out , hup & hop.
Ok.
Het weer naar ginder en daar ter plaatse en terug naar huis ziet er goed uit en dat al verscheidene dagen , +- 16 ° en droog.
Meer hoeft dat niet te zijn.
Reisweg , via de E 19 Antw - Bruss en dan de E 411 Bruss - Luxembourg - Bettembourg ( tanken ).
Net zoals mijn Alpen avontuur en een goed team moet je niet wijzigen is mij altijd gezegd.
Vanaf Bettembourg binnendoor naar Buhl - Lorraine ( 150 km ) waar de rit in de Vogezen van start gaat .
De rit in de Vogezen , 300 km.
Natuurlijk moet ik ook huiswaarts en dat zal dan binnendoor van Le Bonhomme naar Bastogne ( 330 km ) en van Bastogne via de overbekende N4 naar Namur en dan de autoweg naar Antwerpen
De rit in de Vogezen zelf deel ik gewoon , ongeveer in 2.
Dinsdag de helft en woensdag de rest van de rit.
Zo , even deze korte inleiding en de count down kan beginnen.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hoi ,
nog 1 nacht in mijn bedje woelen en dan weer even weg .
Naar de Vogezen , binnen en weer buiten , in and out , hup & hop.
Ok.
Het weer naar ginder en daar ter plaatse en terug naar huis ziet er goed uit en dat al verscheidene dagen , +- 16 ° en droog.
Meer hoeft dat niet te zijn.
Reisweg , via de E 19 Antw - Bruss en dan de E 411 Bruss - Luxembourg - Bettembourg ( tanken ).
Net zoals mijn Alpen avontuur en een goed team moet je niet wijzigen is mij altijd gezegd.
Vanaf Bettembourg binnendoor naar Buhl - Lorraine ( 150 km ) waar de rit in de Vogezen van start gaat .
De rit in de Vogezen , 300 km.
Natuurlijk moet ik ook huiswaarts en dat zal dan binnendoor van Le Bonhomme naar Bastogne ( 330 km ) en van Bastogne via de overbekende N4 naar Namur en dan de autoweg naar Antwerpen
De rit in de Vogezen zelf deel ik gewoon , ongeveer in 2.
Dinsdag de helft en woensdag de rest van de rit.
Zo , even deze korte inleiding en de count down kan beginnen.
Tot later om hier alles te kunnen lezen.
https://www.polarsteps.com/ErwinDeMeyer/1026710-mister-vogezen-gaat-even-naar-de-vogezen
Edited by Mister Vogezen