Jump to content

Featured Replies

Ik vind regenbroeken niks vooral omdat er toch altijd wel ergens langs water onder komt. Dus ik heb deze Macna regen overal werkt perfect en zit goed en toch ook lekker luchtig (niet dat je als nog zeiknat van je zweet word ofzo) en makkelijk aan te trekken en bijna geen mogelijkheid dat er ergens langs water onder komt (heb er al mee in een zware stortbui gereden en was nog helemaal droog toen ik thuis kwam) :biker::good:Dirol

Na vele jaren aanschaf van een hoop zooi, ga ik sinds kort alleen nog maar voor Goretex.

De rest heb ik geklikoneerd.

Wel eens naast de weg staan hinkelen om de regenbroek aan te krijgen met veel te enge pijpen waar de laarzen niet doorheen gaan?

Man, man, wat een ellende.

+1 voor Goretex (pro)....zoals Manus al schrijft is de Zwanendans dan verleden tijd... ;)

Tip: score iets in de sale/stickeractie bij de diverse grotere motorzaken gedurende de wintermaanden...

Heb er een van Rev'it, die heeft zich inmiddels ruim bewezen.

Gewoon de goedkope, makkelijk aan te trekken en waterdicht!

• Author
Het valt kennelijk niet mee om een antwoord te geven op een simpele vraag!
Het simpele antwoord dan maar....: geen ervaringen met "merk" regenbroeken, vroeg of laat gaan ze toch altijd kapot of lekken ze in het kruis...
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.