Jump to content

Beste forumleden,

Afgelopen weekend in de Eifel wezen spelen en helaas een kleine schuiver gemaakt.

Zelf ongedeerd maar wel wat schade aan de Pan (ST1300). Spiegel, valbeugelkap en kofferdeksel beschadigd. En een deuk in mijn zelfvertrouwen.

Weten jullie waar ik een nieuwe spiegel kan bestellen voor een redelijke prijs?

Heb op Alie een set gezien voor 155€ maar kan dat wel wat zijn?

Ben ook op zoek naar een kofferdeksel grijs metallic, heb gezien dat die nieuw ruim 600€ kosten misschien maar eens 2e hands gaan zoeken.

Alle tips zijn welkom!

Gr, Rien

Featured Replies

Is het de grijze van 2002 of de zilver koffer, de grijze van 2002 heb ik nog een volledige liggen.

Triest zo'n schuiver, met de valbeugels die ik hier te koop aanbied had de schade misschien veel kleiner geweest.

• Author
Is het de grijze van 2002 of de zilver koffer, de grijze van 2002 heb ik nog een volledige liggen.

Triest zo'n schuiver, met de valbeugels die ik hier te koop aanbied had de schade misschien veel kleiner geweest.

Ik heb een grijze pan van 2002. Kleurcode nh478m

Ik ga morgen kijken op mijne zolder, ben net terug van de Ardennen.

[automerge]1536907866[/automerge]

Ik heb een volledig mooie grijze rechter zijkoffer met sleutel,

en een linker grijze zijdeksel waar het lakgedeelte mooi is maar de onderkant onderaan ( het zwart ) wat bekrast.

Edited by marc pan

• Author
Inmiddels alle overige onderdelen binnen via David Silver. Ik moet alleen nog even kijken of de valbeugel zelf (links) niet verbogen is. Anders moet daar nog een nieuwe voor komen.