Jump to content

Stichting Wheels4Freedom organiseert tourtocht NH 22-09-2018

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een een zoon die zijn nek gebroken heeft bij zijn geboorte. Daardoor zit hij in een rolstoel.

Hij baalt vreselijk dat hij niet mee kan rijden. Zeker ook omdat zijn jongere broer wél meekan met toertochten en ernstig nadenkt om zijn A te halen als hij zijn B heeft gehaald.

Er is een stichting die een motor met aangepaste zijspan heeft waardoor de rolstoeler ook mee kan met een motorritje.

Jammer genoeg is het mij nog niet gelukt om dit voor mijn zoon te organiseren maar het gaat er zeker nog een keer van komen!

Er is een stichting die een motorfiets met zijspan heeft aangepast zodat de rolstoeler in de (elektrische) rolstoel in de zijspan kan en het gevoel wat wij hebben op de fiets, lekker doorwaaien, ook een beetje kan voelen.

Het team bestaat uit vrijwilligers maar een fiets aanschaffen met zijspan, aanpassen en onderhouden kost geld.

Dit is de site waar je meer info op kan vinden: http://www.wheels4freedom.nl

Ze houden op 22 september een tourtocht. Kosten 20 euro per fiets, 10 euro voor de bijrijder.

Meer info in de bijlage.

Ik hoop dat ik die dag ook mee kan rijden.

Mocht je ook tijd en zin hebben dan vind je de gegevens in de bijlage.

Misschien tot de 22e!

Mocht je niet mee kunnen rijden en wil je toch je steentje bijdragen dan mag je ook een donatie doen ;)

Uitnodiging sponsortoer 2018.pdf

Edited by Ieniemienie

Featured Replies

mooie provincie, goed doel, wat wil een mens nog meer?

erbij kunnen zijn. Ik kan namelijk niet :cry:

voor degenen die willen kijken wat een rolstoel zijspan inhoud hier een filmpje van motome:

Edited by Tommie

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.