Durf je- of kan je het niet dan zijn er diverse mensen aanwezig, die je daarbij willen helpen. Zorg dat je dat dan wel afspreekt met de desbetreffende persoon.
Gereedschap is er in voldoende mate aanwezig en er zijn ook enkele hefbruggen aanwezig.
Om het e.e.a. in goede banen te (proberen) leiden, ff opgeven dat je komt en wat je aan je motor wilt doen.
En uiteraard ben je ook welkom als je alleen maar wilt komen kijken en over je zelf of jouw motor wilt praten. Dit is het zogenaamde "Beppen". Er is zelfs een speciale en verwarmde "bepruimte".
Deelnemers:
PanGert Himself: zorgt voor de locatie, Koffie evt thee, gereedschap, energie enz.
Nero....................................weer met brug :good:
Biker T ............................... met brug :good:
Alfons.................................KOMT NIET, HEEFT EEN VFR 1200 gekocht. Durft die niet te komen showen:Sip::Sip:
JanPan................................40 broodjes en Hamburgers
Job de Zeeuw...….30 zachte broodjes en 20 hamburgers.
IJskonijn...……………….pak koffie.
Panschipper..................kroketten
Twointje Pan ..................20 broodjes.
Bert Willems...…………….5 Spa rood.
Cjees.....................................2x cola
Animal……………………...pak koffie
Knarf……………………….2 sevenup
OllieB..............................kippensoep.
VenST1300...…………...40 knakworst
Wil graag wat info verzamelen over de aanschaf / montage van led verlichting, running lights en alarm verlichting op mijn ST1100.
Van diegene die bepaalde werkzaamheden willen uitvoeren en olie e.d. willen afnemen, houd ik een lijstje bij, zodat ik weet hoeveel er nodig is op de TDT.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Wederom organiseer ik een TDT en wel op zaterdag 6 oktober
a.s. op de jullie bekende locatie.
De zaal gaat om 09.00 uur open.
De mogelijkheid bestaat om kleine (onderhouds) dingen aan je motor te doen of te laten doen. (Evt. onder begeleiding).
Bv olie wissel motorblok, cardanolie, koelvloeistof, enz.
Vervangen rem-koppelingsolie;
Vervangen oliefilter, benzinefilter;
Remblokken vervangen enz.
In principe doe je het werk zelf.
Durf je- of kan je het niet dan zijn er diverse mensen aanwezig, die je daarbij willen helpen. Zorg dat je dat dan wel afspreekt met de desbetreffende persoon.
Gereedschap is er in voldoende mate aanwezig en er zijn ook enkele hefbruggen aanwezig.
Voor de Pan heb ik olie aangeschaft t.w. Kroon Expulsa 10W-40 zie deze link https://www.kroon-oil.com/nl/catalogus/product/284/expulsa-10w-40/1637/
Ook heb ik Remolie van Kroon Dot4.
Om het e.e.a. in goede banen te (proberen) leiden, ff opgeven dat je komt en wat je aan je motor wilt doen.
En uiteraard ben je ook welkom als je alleen maar wilt komen kijken en over je zelf of jouw motor wilt praten. Dit is het zogenaamde "Beppen". Er is zelfs een speciale en verwarmde "bepruimte".
Deelnemers:
PanGert Himself: zorgt voor de locatie, Koffie evt thee, gereedschap, energie enz.
Het is een goede gewoonte dat er iets te eten, te drinken, of iets hartigs wordt meegebracht.
Ik zorg voor pannen, gasstelletje, frituurpan en uiteraard voor de koffie benodigdheden.
Wat er zoal meegebracht kan/mag worden.
Ik geef daarom wat suggesties, om te voorkomen dat er veel te veel over blijft of niet genuttigd wordt.
De hoeveelheid die nodig is, is afhankelijk van het aantal aanmeldingen en dat zal dan ook regelmatig aangepast (moeten) worden.
Momenteel 35 aanmeldingen. Maar uit ervaring weet ik, dat er diverse mensen zijn die zo maar ff aan komen waaien.
Blikken soep: Groot.
Erwtensoep:.........................8.................................voorzien
Groentesoep:....................... 5
Zachte witte broodjes:..........200 Is voldoende. In voorzien.
Koffie...................................gaarne gemalen....................4X
Boter..................................2 kuipjes GROOT...................2X
Kaas ..................................5 pakjes. (plakjes)
Ham...................................5 pakjes (plakjes)
Kaas blokjes........................Piet
Croquetten: .......................60.....................nog 50 te gaan
Frikandellen: ....................60......................tot nu toe in voorzien
Hamburgers: ....................60..................….nog 20 te gaan.
Bitterballetjes: ..........................................??
Knakworstjes...................40...…………….voorzien
Of andere kleine snacks: ......
Ik heb een frituur met 2 bakken van 3 liter.
Frituurvet ..........................................2 x 3 ltr. Voorzien.
Diverse frisdrank, zoals
Coca-Cola:............8................nog 6 te gaan
Ice tea..................5...…………..?
Fanta:..................2...................voorzien
7-Up....................2……………...voorzien
Spa rood.............5
Jus-d 'Orange.....3..................voorzien
Pakken sap..........4...………….?
Hier houd ik bij wie wat meebrengt, maar er is een JUMBO vlak in de buurt van de WP.
En SORRY alcohol wordt tijdens de TDT niet geschonken...............
Wil graag wat info verzamelen over de aanschaf / montage van led verlichting, running lights en alarm verlichting op mijn ST1100.
Van diegene die bepaalde werkzaamheden willen uitvoeren en olie e.d. willen afnemen, houd ik een lijstje bij, zodat ik weet hoeveel er nodig is op de TDT.
Motoroliewissel KROON EXPULSA 10W-40...............................:
Motorolie .............................................................24 ltr;
Rem-koppelingsvloeistofwissel.................1X
Koelvloeistof wissel...........................................X
Oliefilter ST1100.............................................. 3X
Oliefilter ST1300................... ..............................X
Bougies ST 1100.................................................8X
Luchtfilter ST 1100............................................1x
Bestellen materialen is NIET meer mogelijk...............
Als je dat niet op tijd doorgeeft, heb je de kans dat er niet voldoende voor jou aanwezig is.
Je mag het uiteraard ook zelf meebrengen. Geen probleem.
Het aanmelden voor deze TDT kan d.m.v. een P.B-tje aan mij en als je het adres (nog) niet weet krijg je dat van mij door.
Ik heb er weer zin in en hoop wederom op een geslaagde TDT.
Gr PanGert
Edited by PanGert