Jump to content

Drentse Hunebeddenrit 15/09/2018

Featured Replies

Jaaaa, alleen moet ik kijken hoe ik ze in mijn tommie kan krijgen.

Thanks!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is geen probleem. Maar ik doe alles via mijn iphone normaal. Dus pak wel de laptop om de routes naar mydrive te sturen. Thank voor je reactie trouwens.

• Author
Anita en Henry, ik stuur jullie via pb een link naar de route zoals ik die gemaakt heb op routeyou.com. Kunnen jullie in ieder geval alvast kijken waar de route langs gaat.

Hoi Raaipan, ik krijg de routes niet te zien in de zumo 345.

wat zou ik verkeerd kunnen doen.

ik heb de gpx in basecamp ingelezen en daarna per stuk naar de zumo geschreven naar zowel de interne als de externe geheugen kaart.

maar wat ik ook probeer, geen routes zichtbaar.

HELP?

ik zit met zelfde probleem,

probeer herbereken en verzenden naar toestel

dan zou hij naar bestanden moeten gaan

dan importeren

dan zou het werken.

maar bij importeer route uit bestand, is de route al niet zichtbaar ?:biker:

• Author

Vervelend jongens! Vooropgesteld, er zijn heel veel mensen die van deze materie meer verstand hebben dan ik!

Maar anderen is het gelukt de route op het navigatieapparaat te krijgen, dus dat moet bij jullie ook kunnen lijkt me.

Ik doe het als volgt: Ik open de route, sla hem op in een map, zoek hem vervolgens op in mijn downloads, klik er op met de rechter muisknop en krijg dan de optie om de route rechtstreeks over te brengen naar mijn Garmin Zumo 350. Dus niet Basecamp er tussen zetten. Probeer het eens op deze manier.

De routes zijn gemaakt als tracks. laad hem in je gps , klik op apps klik op sporen staat daar niets in klik dan links boven op de sleutel

klik dan op importeer ,vink de route 1 ,2, en 3 aan, en converteer ze naar reis ,ze staan nu in de reisplanner.

[automerge]1536785095[/automerge]

Je heb het al gevonden.

Als je de sporen in de Garmin kleurtje geeft (plus vinkje dat je wil zien) dan blijven ze zichtbaar als je van de route afwijkt, is soms ook wel handig.

Daarna idd van een spoor een track maken, doe je in de garmin dus.

tot zaterdag, grt GrisPan

Edited by GrisPan

mij lukt het voorlopig niet om ze op mijn Garmin Zūmo 210 te krijgen.

maar dan rij ik wel achter iemand aan ?

:biker:

Dat klopt,de zumo 210/220 kan geen tracks laden,dus effe in basecamp er een route van maken.

[automerge]1536878789[/automerge]

Jaaaa, alleen moet ik kijken hoe ik ze in mijn tommie kan krijgen.

Thanks!!!

Gewoon de tracks van het forum op je bureaublad slepen , dan kan je die rechtstreeks in je tomtom laden,moet iemand met een garmin je dat nu komen uitleggen.RoflRofl

voor iedereen met het goede advies ??

Thanks

vrijdag avond voor vertrek alles op gevolge , en Yes, gelukt

gisteren met de route op he scherm de route kunnen rijden

het is een top forum

mede door de positieve feedback.

:biker: