Jump to content

Hallo,

Een van de slangen van mijn koppeling leiding is bij het balhoofd door gesleten om deze te laten repareren moet ik deze compleet verwijderen.

Ook achter op het blok bij de slave-cilinder.

nu heb gezocht op het forum (kan eroverheen gekeken hebben) maar kan niet echt vinden hoe ik het beste bij deze slave cilinder kan komen om hem te demoteren en gelijk te reviseren nu het toch open licht.

hopelijk is er iemand die mij hier wijzer kan maken.

Mvg,

Mike.

Featured Replies

• Author
zou ik graag doen maar hij staat op de brug met de linker kan open om de leiding te verwijderen boven die heb ik daar de ruimte niet voor in mijn schuur.
  • Author

heb hem eruit!

was inderdaad een gepiel maar gelukt nu opzoek naar een bedrijf die de slang op de koppelings leiding kan repareren/vervangen.

€ 200,- voor een nieuwe leiding is nogal wat.

Je kunt alles op internet bestellen maar soms is het ook handig als je weet wat je exact nodig hebt en hoe je deze moet assembleren met als uiteindelijk resultaat een op de juiste lengte en goed functionerende leiding die voor jaren ook lekvrij blijft.

overigens kun je de leiding ook kant en klaar bestellen bij oa sparks trading, bike design nederland of bij goodridge

dit lijkt me handiger

(..... of niet):vroem:

• 2 weeks later...
  • Author

Vrijdag even naar Goodridge in Pijnacker gereden met de oude leiding als voorbeeld hier hebben ze een rvs omwonden teflon leiding gemaakt voor me binnen 10 minuten klaar en weer onderweg naar huis prima service daar.

de leiding is nu tevens ook makkelijker te monteren met minder gepriegel.

• Author

de kosten voor de leiding waren €38,- Compleet teflon RVS omwonden van slave tot master cilinder,

dus de stalen leiding met rubberslangen vervangen.