Jump to content

Lekker dagje geknutsel met Dennis

Zo, vandaag een mooi dagje geknutseld met Dennis. Nou ja, Dennis knutselde en ik mocht het gereedschap aangeven. Na een bakkie koffie, olie incl. cardan en div. filters vervangen.

Voorvork gereinigd en olie vervangen. Remklauwen voor en achter revisie. Komende week nog nieuwe remblokken (waren door mij besteld maar verkeerde geleverd), carbtune en wat verder nog aan de orde komt. Pietje precies die Dennis, of hij doet het goed of hij doet het niet. Weet waarover hij praat en je leert gelijk een hoop. Was gezellig en leuk om iemand van het forum te ontmoeten!

Featured Replies

Was zeker een mooi daggie knutselen. Nu maar wachten de op de blokken en het frame/steun van de remklauw achter.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als ik de veertjes nog heb is dat geen probleem. Zal is gaan zoeken waar ze zijn. Kan je niks beloven, maar ga mijn best doen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author
@Dennis: Contact gehad met Japarts. Volgens hun lijst kloppen de artikelnummers van de remblokken met mijn framenummer maar ze zijn dus duidelijk te klein. Foto’s gestuurd om het verschil te laten zien. Ze nemen contact op met de leverancier, misschien dat de nummers op de lijst door elkaar zijn gehusseld. Hopen dat ze het snel hebben opgelost. Ik heb gevraagd of ze het rechtstreeks naar jouw adres willen sturen.
  • 2 weeks later...
  • Author
Nou, na een noodgedwongen (privé omstandigheden) logeerpartij bij Dennis, mijn pannetje weer bij hem opgehaald. Totale onderhoudsbeurt gehad incl. rem- en koppeling revisie, voorvorkolie, carbtune enz. enz. Rijdt en remt weer als een nieuwe! Dennis bedankt kanjer!