Jump to content

zijn er leden die een goede spuiter kennen? en er goede ervaringen mee hebben?

gaat om een voorspatbord en een spoiler. klein klusje dus. ook een klein prijsje?

Featured Replies

als je bv een candy kleur hebt, kan je het kleine prijsje wel schudden. bv, een topkoffer spuiten op R275c kleur.. (2002 candy ambassador red) kost rond de 180 euri.

Heel erg uitkijken of de spuiter idd candy kan spuiten, en niet gewoon spuiten op kleur benadering. dan lijkt het nergens op als je het monteert.

suc6!

• Author

QUOTE verwijderd = onnodig

dank voor je info. inderdaad is zorgvuldigheid geboden. het verhaaltje van Andreas heb ik ook een beetje in het achterhoofd. kwaliteit staat voorop.

daarom ga ik ook liever af op iemand's ervaring.

tja, bij mijn zoektocht naar een andere 1300 kwam ik ook terecht bij een motorzaak die de topkoffer voor euro 100,00 spuitwerk kon verzorgen maar misschien is dat wel een incl.prijs voor bij de motor geweest. ik heb hem later nog gebeld maar hij geen zin meer me te helpen: motor niet bij hem gekocht...

de kleur is ook lastig, hij moet gespoten worden in de kleur Candy Glory Red; code R-101C-U.

Edited by panman1100

• Author

wat bedoel je met candy spuiten? is dat een aparte laag?

dank voor je suggestie; heb het geprobeerd maar het kernbegrip blijft steeds "spuiten" en dan kom je allerlei andere zaken tegen.

ik zal het advies van Lucky Luc ter harte nemen en niet de prijs als uitgangspunt nemen.

Edited by Timbo