Ik zit maar te piekeren welke motorkledij ik zal dragen onderweg ?
In het dal kan het 25 ° en boven op de pas maar 10 ° en misschien wel regen.
Ik heb een leder broek .
Een Richa Adrenaline jacket met uitneembare thermische voering en ventilatieritsen op de bovenarmen , borstkas en rug.
Alsook een Richa Bib Trouser met uitneembare thermische voering , deze heeft geen ventilatieritsen.
Onder al deze kledij draag ik steeds onderkleding voor in de zomer.
Bij 20 ° zweet ik me al te pletter als ik de 2 Richa kledij stukken draag ook al staan de ventilatieritsen open weliswaar zonder de thermische voeringen.
De lederbroek is ook warm maar toch beter te verdragen dan de textielbroek.
Ook heb ik van Rev'it de Tornado broek en jas.
Deze jas en broek hebben ook een verwijderbare dunne thermische voering en zonder de voering is het doorwaaikledij.
Ook steeds onder deze kledij onderkleding voor in de zomer.
Nu veronderstel ik wel dat in de Oostenrijkse , Italiaanse , Sloveense & Franse Alpen de temperaturen in de eerste 2 weken van september overdag nog wel aangenaam zijn .
Wat zullen de Alpen rijders onder ons hier dragen als jullie deze kledij hebben ?
Toch maar op zeker spelen en de Richa kledij dragen zonder thermo , te warm in de zon maar dan als het op de top flink kouder is zit je ineens goed met je kledij .
Of ,
Rev'it met thermo erin en als het op de top te koud is een windstopper aantrekken onder je jas .
Of gewoon mijn leder broek dragen en de jas dragen die op het moment van vertrek het beste bij het weertype past en de andere jas meenemen voor de warmere dagen of koudere dagen ?
Ik heb plaats genoeg om een extra jas mee te zeulen.
Graag jullie bevindingen , ervaringen , tips en wetenswaardigheden.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hoi ,
nog even slapen en ik vertrek richting de Alpen.
Ik zit maar te piekeren welke motorkledij ik zal dragen onderweg ?
In het dal kan het 25 ° en boven op de pas maar 10 ° en misschien wel regen.
Ik heb een leder broek .
Een Richa Adrenaline jacket met uitneembare thermische voering en ventilatieritsen op de bovenarmen , borstkas en rug.
Alsook een Richa Bib Trouser met uitneembare thermische voering , deze heeft geen ventilatieritsen.
Onder al deze kledij draag ik steeds onderkleding voor in de zomer.
Bij 20 ° zweet ik me al te pletter als ik de 2 Richa kledij stukken draag ook al staan de ventilatieritsen open weliswaar zonder de thermische voeringen.
De lederbroek is ook warm maar toch beter te verdragen dan de textielbroek.
Ook heb ik van Rev'it de Tornado broek en jas.
Deze jas en broek hebben ook een verwijderbare dunne thermische voering en zonder de voering is het doorwaaikledij.
Ook steeds onder deze kledij onderkleding voor in de zomer.
Nu veronderstel ik wel dat in de Oostenrijkse , Italiaanse , Sloveense & Franse Alpen de temperaturen in de eerste 2 weken van september overdag nog wel aangenaam zijn .
Wat zullen de Alpen rijders onder ons hier dragen als jullie deze kledij hebben ?
Toch maar op zeker spelen en de Richa kledij dragen zonder thermo , te warm in de zon maar dan als het op de top flink kouder is zit je ineens goed met je kledij .
Of ,
Rev'it met thermo erin en als het op de top te koud is een windstopper aantrekken onder je jas .
Of gewoon mijn leder broek dragen en de jas dragen die op het moment van vertrek het beste bij het weertype past en de andere jas meenemen voor de warmere dagen of koudere dagen ?
Ik heb plaats genoeg om een extra jas mee te zeulen.
Graag jullie bevindingen , ervaringen , tips en wetenswaardigheden.
Edited by Nosegear