Jump to content

Featured Replies

Enige wat ik er dan nog aan zou missen, is een paaltje o.i.d. om de motor ook aan de ketting te kunnen leggen. Als je hem nergens aan vast kunt leggen, wordt het lichtere spul zo achterin een bus getild.

Zal logischerwijs met een Pan minder snel gebeuren vanwege het gewicht, maar toch.

[uSER=1903]@Jan KoekePan[/uSER] en @Jur hadden jullie deze opmerkingen ook gemaakt als er bijv. een Harley of een Kawasaki of, godbetert, een Honda had gestaan?

@Mister Vogezen volgens mij heb je gelijk, de combi van een GS met dat type koffer zou net uitsteken en om motordomino te voorkomen...

JA @Tante Anita, dat had ik ook gezegd bij die anderen. Bij Honda had ik gezegd dat dit majestueuze merk de ruimte neemt die het toekomt.

En dergelijke opmerkingen maak ik wel vaker, komt waarschijnlijk door mijn besmetting met het Honda-virus. :gek:

@Jur doe ik ook niet, het is iets wat me opvalt, juist omdat het maar 1 merk is (en de knipoog bij velen niet duidelijk is!)

Voor mij gaat er niets boven mijn 1150RT (al is het alleen maar omdat 1150 meer is dan 1100 :p )

Stond laatst in een showroom van een BMW dealer die vertelde aan mij, als u geen problemen met BMW wil hebben moet u lekker op uw st1100 blijven rijden.

Was wel eerlijk van de dealer.

Je moet ook geluk hebben met wat je koopt, maar dat is met alles.

Zeg maar zo laat ieder in zijn waarde ,en laat ieder veel plezier hebben met de motor waarop hij rijdt.

Yahoo:

Toen ik nog aan het beslissen was vroeg ik aan een monteur waar hij het liefst aan sleutelde. Dat was toch wel de BMW. De reden was dat hij de Hondas eigenlijk nooit in zijn werkplaats kreeg... Dat vond ik wel een eye opener!

terug on-topic:

Als ze dit in Amsterdam doen staat er absoluut meteen een bord bij dat je de motor richting trottoir moet zetten zodat het kenteken door de scanauto gelezen kan worden en moet betalen bij de dichtstbijzijnde parkeerautomaat.

Nee laat maar, ik parkeer Lazy wel gratis op het trottoir.

• Author
  • Moderators

Dit is gratis en zo voorkomen ze hier wildgroei aan motoren en scooters op de stoep en winkelstraat.

Deze plaatsen zijn er door de hele stad.

Vroeger was het altijd gezellig op de boulevard van harderwijk , stampvol met motoren min 100 stuks, en nu hebben ze 10 moto plaatsen gemaakt:Banghead:.

Hoe help je de horeca en het plezier om zeep.

Je miste vast de smiley er bij.. Smilen doe ik sowieso met mijn Pan.

Wat er geparkeerd staat boeit me niet zo, ieder zijn ding en dat respecteer ik hoor.

Over smaak valt immers niet te twisten, dus maak je keuze, merken zat.

Heb mijn halve motorleven op XT gereden, de Honda's waren een tussendoortje.

Rijdt allebei erg lekker. Die Duitse dingen wel geprobeerd maar bekoren mij totaal niet, en dus weer terug bij af, ieder zijn/haar ding, als je maar happy bent..

Iedereen is altijd welkom in Zeewolde en parkeerruimte zat (dat is het onderwerp)

Voor een leuke rit ff de polder in voor een plekje aan zoetwater zee met strand en de daarbij horende strandtent Kaap Flevo of de gezellige terrassen bij de aanloophaven centrum.

:bravo::nea::rolleyes:Yahoo:

Als alternatief natuurlijk van Harderwijk.