Jump to content

Nou...alles netjes los gebouwd ...Voltmeter geplaatst.

Leek allemaal keurig in orde .

Na de boel weer aangekleed te hebben alles gecheckt en oké bevonden.

Vandaag dacht ik nog ff de motor een wasbeurt te geven zodat ik morgenvroeg schoon weer de weg op kan richting werk.:Biggrin

Zo gezegd zo gedaan..keurig..zelfs een paar foto's geschotenDirol

Vanavond ..een klein uurtje geleden bedacht ik me ineens dat ik beter een volle tank kon gaan halen .

vanaf dat moment gaat mijn rood lampje TCS niet meer uit!

Alles komt mooi bij Gele TCS off en TCS active gaan weer uit.

Bij rijden boven 5 km/u gaat ABS rood mooi uit maar TCS rood blijft branden !!:bad idea:

K kan dan ook niet meer op de kuip de TCS uit indrukken , geel tcs uit doet dan niets.

Heb ik de motor stationair na starten kan ik de tcs uit wel indrukken en komt de gele lamp ook mooi in.

Heb dus tot nu de hele kuip weer los gehad en gekeken wat ik kon maar kom er niet achter.

Misschien een zekering?

Besloten de boel maar weer dicht te bouwen en klaar te zetten voor morgen..dan maar met rode tcs lamp naar t werk.

Na t werk morgen maar ff nalezen wat er zoals te vinden valt of waar de zekering zal zitten evt.

Maar wilde dit nog wel hier plaatsen , wellicht iemand een idee of is het toch een zekering en waar zit ie?

Misschien is t iets simpels , vervelend nu ..dat wel....

Kom't niet laten , na dit geschreven te hebben ...scherm en rest weer los .

Waar heb ik de de + van de voltmeter op aangesloten...jawel hoor/..op de TCS :Banghead::Banghead:

Losgemaakt , gereden en jep...tcs rood gaat weer mooi uit :Biggrin

Nu goed kijken waar k de plus weghalen kan voor de voltmeter ...moet na het contact maar waar zit die vanaf de voorkant dus achter het scherm bij de cockpit.

Ach ...scherm er weer voor en later maar ..alles is klaar ..tis puur de + nog ff..

Ander keer maar ..had ik maar beter moeten kijken.

Eens kijken of ik kan achterhalen welke draad het moet zijn .. Of iemand die dit al weet, korte uitleg, foto of link?:Smile:

Edited by MartinN

Featured Replies

Even het schema erbij pakken. Volgens mij gaat er vanaf het contactslot een blauw-oranje draad naar de zekeringbox en de Fan. die krijgt bij contact aan al stroom (de schakelaar zit aan de min-kant volgens het schema). Kun je prima je stroom vandaan pikken lijkt me.

wiring diagram.pdf