Jump to content

eindelijk tegen gekomen op mp. een stuurverhoger van HELIBAR voor een ST1300.

gezien en gekocht. Vanmorgen, samen met mijn zoon, in een half uurtje gemonteerd.

Vanmiddag gelijk een rit gemaakt en, inderdaad, wat ik gelezen heb van andere forumleden klopt, een zit die meer rechtop is, betere kijk in de spiegels, beter zicht op de controlelampjes van de richtingaanwijzer.

Sturen op zich voel ik geen verschil, de armen heb ik minder gestrekt (hopelijk minder vermoeiend tijdens een lange rit)

de knobbel (mount??) is een extra die erbij geleverd werd. Ik heb al een navi steun van MARC PAN, de knobbel kan ik eventueel voor de gsm gebruiken.

IMG_0115.thumb.jpg.04c91a2f289973308adc279216cc9921.jpg

IMG_0116.thumb.jpg.fcff0536f6620c5b6846f231e73670aa.jpg

IMG_0117.jpg.b4bdfaaaedc0564f5d7a21b5d917af4a.jpg

IMG_0118.thumb.jpg.8d6847f1e43c48f8448f982465cb0dce.jpg

Featured Replies

Vanavond een Helibar Gen 3.2 stuurverhoger laten monteren door Ome Noot. Dat zit een stuk lekkerder en geen slapende handen meer. Het zat even tegen want de bouten van de oude stuurverhoger waren te lang en de originele bouten had ik niet meer. Maar Noot zou Noot niet zijn als hij hier geen oplossing voor zou vinden. De oplossing was heel simpel. “Ik haal de bouten wel van mijn motor, dan kun jij in ieder geval rijden. Ik ga morgen wel andere halen” Dus nu staat er in Schiedam en mooi rooie zonder stuurbouten en in Tilburg een zilveren met een Helibar stuurverhoger. Ome Noot nogmaals hartstikke bedankt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 7 months later...

1554065820547.png.fbd784b2a4d702bef671fa7cbb07312b.png

Deze heb ik nu liggen. Verhogen, maar brengen het stuur niet korter bij.

Wil je het stuur korter naar je toe dan wordt het Helibar, Travelcomfort of Gadgets4Bikes. (die laatste heb ik er nu op)

mvg

Wel netjes dat je t plaatje tussen de stuurhelften behoud. Zal voor mij even moeten wachten,gister een comfortzadel gekocht. Centjes zijn op deze maand voor de hobby.