goedemiddag allen, heb me een aantal jaren geleden ingeschreven maar aan de ST1100's hoefde eigenlijk nooit wat te gebeuren. Nu door de vordering der jaren wellicht moet dat zo nu en dan toch en ik heb er veel plezier in om te proberen eerst zelf mankementjes te verhelpen. Met behulp van het Forum kom ik al een heel eind, in elk geval qua diagnose! Ik ben zelf van 1962, rijd vanaf mijn 20-ste motor en heb er inmiddels zo'n 90 gehad. Veel BMW's omdat die vroeger met 100.000 km op de klok ook gewoon nog bleven lopen, later Honda 500 four's waarop we half Europa doorkruisten. 50 pk is zat! Maar ik kom toch steeds weer terug op de ST1100 vanwege zijn turbine achtige loop en de schier onverzettelijkheid die de motor uitstraalt, plus het gevoel van vertrouwen dat de motor mij geeft. Heb daarnaast nog een VFR 50-jaar editie. Ben begonnen met olie en filter wissel en de koppelingsvloeistof ververst en ontlucht, zou nu graag een keer zien hoe de master en slave cylinder gereviseerd moeten worden, hij gaat wat zwaar en het hendel maakt geluid. In oktober op de TDT?
2