Jump to content

Heb me een tom tom 550 gegunt.

Geen computer meer nodig om te updaten.

Kan zowel helmkit en telefoonverbinden tegelijk.

En 1500 routes voor geladen.

Dus tot 1000000 km genoeg te doen

Ff kabeltje gelegt naar de accu en werkt perfect kan op de rit nu alles laden.

Featured Replies

Ik heb een 450. Ik moest erg wennen aan de traagheid vergeleken met Google Maps.

Maar als je eenmaal een route hebt, doet hij zijn werk best goed.

• Author

Bedankt dat gaat lukken.

En de voor en nadelen is je eigen besluit denk ik bij de koop.

Op het moment is dit wel het luxe model wat je kunt kopen op de markt.

• 1 month later...

Vorige week ben ik ook 'voor de bijl gegaan' voor de nieuwe TomTom. Zaterdag een nieuwe beugel voor op het dashboard gemaakt.

TomTom2.thumb.JPG.b2d8d852bbdb9e8474c9921bb4ebe121.JPG TomTom3.JPG.19938c34f6bda5814639f3e8d3c8fb29.JPG

Vanaf morgen drie dagen testen in het Weserbergland... :cool:

Groets, Hans

Ook ik hoor sinds deze week bij het TomTom legioen geen 550 maar de simpelere 42.

Op de afgelopen techniek dag in Teteringen de kabel aan laten sluiten door Jan René en Rex dank hiervoor.

Morgen een ronde noord Holland rijden van 200 km mooi weer om te testen

Afgelopen vier dagen door de Ardennen getuft. TomTom 410, "spannende route" en gaan.

Prachtige routes gereden, zonder één seconde achter de computer te hoeven zitten...

Tja. Ook ik ben, na jaren Garmin gebruikt te hebben 'om' en heb ook een TT550 gekocht. Ik beheers Basecamp tot in de kleinste puntjes en heb eerder dit jaar nog hele mooie routes gepland voor mijn Garmin, maar na lang wikken en wegen toch gezwicht.

Inmiddels de eerste rondjes gereden met de TT550 en ik denk dat dit mijn gevoel het beste samenvat: "waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan ?".

MyDrive vind ik nog niet zo geweldig maar ik was toch al aan het overstappen van Basecamp naar MRA (Gold) en die kan ook nog eens routes rechtstreeks in de bibliotheek van MyDrive pompen die vervolgens weer draadloos op mijn TT550 komen en dat werkt heel soepel.