Mijn vrouw en ik komen al sinds vele jaren bij Hotel Forsthaus nabij Rieden.
Het is een ECHT motorhotel, met hele leuke vriendelijke bediening en altijd lekker eten. De eigenaar/kok is zelf ook fervent motorrijder (organiseert jaarlijks toertochten in Spanje) en heeft een grote liefde door echte Spaanse tapas. Sinds een paar jaar maakt hij die ook zelf vers met echte Spaanse ingredienten, heel erg lekker en we hebben het er al heel vaak gegeten.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Mijn vrouw en ik komen al sinds vele jaren bij Hotel Forsthaus nabij Rieden.
Het is een ECHT motorhotel, met hele leuke vriendelijke bediening en altijd lekker eten. De eigenaar/kok is zelf ook fervent motorrijder (organiseert jaarlijks toertochten in Spanje) en heeft een grote liefde door echte Spaanse tapas. Sinds een paar jaar maakt hij die ook zelf vers met echte Spaanse ingredienten, heel erg lekker en we hebben het er al heel vaak gegeten.
Echt een tip, maar de echte Eifel kenner kent het al vast wel denk ik: http://www.hotel-forsthaus.com/