Zo..ff een update ...wil wel af en toe wat van me laten horen.
Hoop dat k t volhoudt.:)
Man wat rijdt de Pan heerlijk!
Stilletjes vergeleek ik hem met mijn vorige GTR1000 maar no way !
De Pan is zo veel stabieler,comfortabeler...bleef heerlijk stabiel ..en bleef leveren onderweg.
Heb het plan opgepakt doordeweeks op de motor naar t werk te gaan en de auto op t werk te stallen en als ik naar huis ga neem k de auto.
Dit weekend echter,omdat k m'n Pan net heb , op de motor naar huis gegaan.
Zo'n 2:15 gestuurd en genoten..jeemig wat heb ik genoten...alles doet ie en met souplesse en gemak.
Superblij !
Moest wel ff eraf onderweg want k dacht ff geen man meer te zijn...:Sip:.was een tintelend gevoel op de plek waar het zich zou moeten bevinden:(.
Was gelijk over zodra k afstapte , k was er weer :Biggrin
Moet na jaren niet gereden te hebben denk ik er ook wel aan wennen en ..OK...k ben inmiddels een dagje ouder.Pleasantry
Maar genoten heb ikDirol
Verbruik moet k nog ff afwachten .
Eenmaal thuis uiteraard veel eraf gehaald...los handvat links vastgezet met locktite.
Zijn verwarmde handvatten en k wil ze nog ff houden...zien er nog aardig uit ook.
De topkoffer had leds die t niet deden ...kleine klus(kabeltje los in aansluiting) dus de extra remlichten doen het nu ook
Ruit eraf gehaald en alles eronder..kuip deels ontmanteld ...er zat een sigarettenaansluiting in het rechtervakje.
Niet dus..ja een lege huls van wat ooit een is geweest.
Maar de kabels lagen er nog iets verder weg dus een nieuwe geplaatst.
Usb adapter erin en een Usb kabel getrokken naar de bovenkant.
Daar zit een ram mount ..hier heb k een telefoonhouder voor gekocht (navigatie etc nu mooi te gebruiken)
Nu kan het kabeltje via de houder de telefoon mooi opgeladen houden
Nu is nog onderweg van Aliexpress een communicatieset voor mijn Schubert C3 zodat ik daarmee ook van muziek kan genieten onderweg en telefoneren Rolleyes
Lijkt een goede te zijn en kostte me € 44,-
niet op de foto maar in t echt wel een mic bij.
O ja en kijk een wat een mooie sleutelhanger ik heb gevonden !
Kijk die kleur toevallig blauw zijn haha.
Nu wou ik eigenlijk nog beide koplampen nog door lussen zodat ze beide branden en beide ook groot licht kunnen geven maar wil dit weekend ook een beetje bijkomen van t werk en afwezig zijn en dus genieten van
t thuis zijn :Biggrin dus bewaar ik dat voor een later weekend.
Moet toch nog stekkers hebben en eens rustig kijken/lezen hoe dat t beste aan te pakken.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Zo..ff een update ...wil wel af en toe wat van me laten horen.
Hoop dat k t volhoudt.:)
Man wat rijdt de Pan heerlijk!
Stilletjes vergeleek ik hem met mijn vorige GTR1000 maar no way !
De Pan is zo veel stabieler,comfortabeler...bleef heerlijk stabiel ..en bleef leveren onderweg.
Heb het plan opgepakt doordeweeks op de motor naar t werk te gaan en de auto op t werk te stallen en als ik naar huis ga neem k de auto.
Dit weekend echter,omdat k m'n Pan net heb , op de motor naar huis gegaan.
Zo'n 2:15 gestuurd en genoten..jeemig wat heb ik genoten...alles doet ie en met souplesse en gemak.
Superblij !
Moest wel ff eraf onderweg want k dacht ff geen man meer te zijn...:Sip:.was een tintelend gevoel op de plek waar het zich zou moeten bevinden:(.
Was gelijk over zodra k afstapte , k was er weer :Biggrin
Moet na jaren niet gereden te hebben denk ik er ook wel aan wennen en ..OK...k ben inmiddels een dagje ouder.Pleasantry
Maar genoten heb ikDirol
Verbruik moet k nog ff afwachten .
Eenmaal thuis uiteraard veel eraf gehaald...los handvat links vastgezet met locktite.
Zijn verwarmde handvatten en k wil ze nog ff houden...zien er nog aardig uit ook.
De topkoffer had leds die t niet deden ...kleine klus(kabeltje los in aansluiting) dus de extra remlichten doen het nu ook
Ruit eraf gehaald en alles eronder..kuip deels ontmanteld ...er zat een sigarettenaansluiting in het rechtervakje.
Niet dus..ja een lege huls van wat ooit een is geweest.
Maar de kabels lagen er nog iets verder weg dus een nieuwe geplaatst.
Usb adapter erin en een Usb kabel getrokken naar de bovenkant.
Daar zit een ram mount ..hier heb k een telefoonhouder voor gekocht (navigatie etc nu mooi te gebruiken)
Nu kan het kabeltje via de houder de telefoon mooi opgeladen houden
Nu is nog onderweg van Aliexpress een communicatieset voor mijn Schubert C3 zodat ik daarmee ook van muziek kan genieten onderweg en telefoneren Rolleyes
Lijkt een goede te zijn en kostte me € 44,-
O ja en kijk een wat een mooie sleutelhanger ik heb gevonden !
Nu wou ik eigenlijk nog beide koplampen nog door lussen zodat ze beide branden en beide ook groot licht kunnen geven maar wil dit weekend ook een beetje bijkomen van t werk en afwezig zijn en dus genieten van
t thuis zijn :Biggrin dus bewaar ik dat voor een later weekend.
Moet toch nog stekkers hebben en eens rustig kijken/lezen hoe dat t beste aan te pakken.
See ya en een goed weekend gewenst:biker: