Jump to content

vandaag gelezen dat er bij HARLY ook een probleem zit met wobbel , en dit kan optreden bij 40 km/h , een politieman is al verongelukt enz genoeg ongevallen .

honda met de st1300 gaf toe dat er een fout zat bij hoge snelheid en heeft terugroep actie's gedaan , terwijl harly zegt dat er niets aan de hand is

wanneer dit bij een honda gebeurt staat de motorwereld op zijn kop , als het bij harly gebeurt word het jaren doodgezwegen , en een harly rijder zal het uit ,,,,,,,,,, nooit toegeven dat er iets fout zit aan hun machine . harly on top

Featured Replies

Is al een jaren oud verhaal dit. Harley ontkent alles.

Youtube staat vol met voorbeelden.

(Wobble harley davidson)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author

dat is pas een wobbel !!! met lage snelheid aan bv een afrit zoals op filmpje . is al een politieman verongelukt en harly geeft nog altijd niet thuis !!

en dan zitten die harly mannen maar te zagen over onze naaimachinen

• Author

1100 & 1300 zijn echte japanse naaimachine's , die bijna nooit stuk gaan en je altijd thuis brengt !

Dennis , ik ben blij dat ik met een naaimachine mag rijden , en niet op zo een DURE harly from the USA waar je zeer veel moet voor betalen en een hoop oude techniek en rommel voor in de plaats krijgt ( zelfs de uitlaat deugt niet :oh no:) laat mij dan elke keer maar met het stille naaimachientje vertrekken , waar ik ook niemand mee stoor :biker::biker::biker: