Jump to content

verdorie vandaag aan het poetsen en zie ik op de rechter koffer een lange kras ( bovenkant koffer ) bijwerken gaat niet omdat de vernis te dun is .

ben ik net naar beschermstickers aan het zoeken , 309 € voor de hele motor !! koffers apart niet verkrijgbaar .

wie heeft ook dit probleem gehad en wat hebben jullie ermee gedaan ???

gr marc

Featured Replies

Marcc ik heb mijn rechter koffer deksel een 5 tal jaar geleden laten her spuiten , binnen gebracht bij Felix en Jos en die doen die naar een speciaal spuiter omdat het niet evident is om plastiek te spuiten zonder kleurverschil. Er had mij iemand een diepe kras getrokken op mijn koffer deksel , prachtig gespoten zonder kleurverschil.

Groetjes Twointje

Gewoon laten zitten, jij hebt vast ook wel ergens een litteken? Op mijn Pan ook enkele krassen, hij is dan ook al bijna 12.

Lekker belangrijk... Hij rijdt als een malle en mooi is hij ook mét een krasje hier en daar...

• Author

ja manus ; wrappen gaat goed en ik had het met matzwart gedaan maar vond het niet mooi

met gewone doorzichtige zie je de kras ook nog

ik heb nu de orginele lakpen besteld en ga de kras opvullen en daarna met 3000 schuren om daarna weer op te polieren

hoop , hoop

• Author
Daarom gebruik ik mijn reserve zijkoffers daar staan ook enkele krassen op,

en als ik hem verkoop, gaan de onbeschadigde koffers er terug op.

dus ge moet dan koffers in dezelfde kleur kopen om daar mee te rijden ??

terwijl je mooie koffers thuis staan ??? word toch ook duur niet ???

ik rijd niet graag met koffers met krassen , zelfs 1 kras is mij teveel

Ik ga altijd naar Carrosseriebedrijf Noord Limburg op de Kolisstraat 10 in Meeuwen.

Die hebben voor mij al complete motoren gespoten voor heel weinig.

En voor die gasten even zo'n deksel fixen kan nooit veel kosten, zeker geen 300 euro.

Overspuiten doen ze ook. Ze zijn heel goedkoop als je een beetje tijd hebt, want dan doen ze het in verloren tijd.

https://www.carrosseriebedrijfnoordlimburg.com/

Maar je moet er heen gaan of foto's e-mailen voor een prijsopgave.

Ook als je koffers in een andere kleur hebt, ze spuiten die met veel plezier in dezelfde kleur.

Trouwens het zijn zelf ook motards :biker:

Nou @marccc voor mijn is elk krasje ook teveel. Gelukkig heb ik er nog geen anders ging hij ook direct naar de spuiter. Hiervoor ook all Risk verzekerd ala € 64,- per maand. Maar dat heb ik er graag voor over want een kras dat trek ik niet.

Edited by Polderpan