Eindelijk heb ik dan LED koplampen, na lang zoeken heb ik ze dan toch gevonden.
Of ze het lang uithouden weet ik nog niet, maar werken doen ze prima.
Ik heb gekozen voor Geel, maar er zijn ook Witte te koop.
Nu denk je wat is er zo speciaal aan LED H4 lampen, wel meestal is het een heel gepiel, passen ze niet, zitten er fans achterop, is het niet waterdicht etc.
Maar deze lampen zijn precies hetzelfde als gewone H4 lampen en passen zonder aanpassing of niks meteen in de houder.
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt en ze zijn hier te krijgen....maar goedkoop zijn ze niet.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Dag medepanners,
Eindelijk heb ik dan LED koplampen, na lang zoeken heb ik ze dan toch gevonden.
Of ze het lang uithouden weet ik nog niet, maar werken doen ze prima.
Ik heb gekozen voor Geel, maar er zijn ook Witte te koop.
Nu denk je wat is er zo speciaal aan LED H4 lampen, wel meestal is het een heel gepiel, passen ze niet, zitten er fans achterop, is het niet waterdicht etc.
Maar deze lampen zijn precies hetzelfde als gewone H4 lampen en passen zonder aanpassing of niks meteen in de houder.
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt en ze zijn hier te krijgen....maar goedkoop zijn ze niet.
https://nl.aliexpress.com/item/New-2016-Cars-H4-led-Headlights-hi-lo-25W-2800LM-Auto-LED-Light-Bulbs-12V-Light/32590144675.html
Natuurlijk ook even foto's gemaakt:
Lichtopbrengst valt me helemaal niet tegen, maar ik heb er nog niet mee in de avond gereden.
Zoals gezegd, deze LED's zijn instant-replacement, oude lampen eruit, deze erin en karren maar :biker: