Jump to content

Featured Replies

Ja en die afstandsbus heeft aan de ene zijde een minimale verdikking. Die verdikking moet in de cardanas de en niet andersom, wat ik wel eens ben tegengekomen.
  • Author

Hij gaat vanmiddag terug naar de dealer er zit nog garantie op.

Ze mogen het daar eerst zelf oplossen en dan kunnen ze hem mooi helemaal even nakijken want hij hobbelt ook (zie andere post) en dan hoop ik hem perfect terug te krijgen.

Bedankt voor de reactie's

Vraag gelijk welk vet ze op je meenemer hebben geplaatst. Denk niet dat ze het juiste vet hebben. (60% molybdeen). Verhaal dealers is, vaak, dat ander vet net zo goed is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author

Achterwiel nieuwe lagers geplaatst er was er 1 kapot.

Voorwiel nieuwe band maar dat is jammer genoeg niet de oplossing ze hadden vandaag geen tijd meer dus donderdag ronde 2.

Dan willen ze er een metzler op leggen en olie in de voorvork en nog wat dingetjes.

Dus goede service !!

Maar vertel een monteur niet dat hij naar de voorvork moet kijken dat is net iets teveel van het goede Rolleyes gaat goed komen allemaal.

Het vet van je meenemer? Ongeveer paar honderd euro schade als die wordt opgevreten door verkeerde vet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author

Ze hebben de balhoofdlagers vernieuwd en ze hebben dikkere olie in de voorvork gedaan (dat is een oplossing van niks natuurlijk ) hij moet ook met dunnere olie goed rijden.

De motor stuurt nou wel veel beter maar ik heb het gevoel dat hij nog steeds wat hobbelt vooral bij 70/80 kmh.

Misschien beeld ik het mij ook in je gaat nou op elk hobbeltje letten.

Ik denk dat er gewoon nieuwe veren in moeten en de anti duik reviseren.

Kun je de demper controleren of die nog goed werkt.

Waar kun je een revisie setje kopen en ik heb ook nog een paar rubberen bevestigings moeren voor de ruit nodig waar zou ik die kunnen kopen zonder dat ik bijna 1 euro per stuk moet betalen of is daar een andere oplossing voor