Jump to content

Hoi ik ben tim uit heerlen.

Ik heb maandag mijn eerste pan gekocht.

Uiteraard een 1100.

Ik heb 5 jaar geen motor meer gereden en het werd weer eens tijd.

Ik ben ooit begonnen met een ducatie monster 900 uit 1996, daar heb ik 3 jaar mee gereden.

Mijn 2e was een ktm enduro 690 uit 2013

Daar heb ik 2 jaar mee gereden en helaas moeten verkopen voor mijn woning te verbouwen.

Maar des al niet te min heb ik nu een pan 1100 voor dagelijks mee naar het werk te rijden.

Had al gelijk wat issues met te themperatuur, hij werd wat warm.

Na een ridje gister tot kokens toe, dus ridje maar afgebroken.

Na wat sleutel werk vandaag de thermostaat eruit gehaald, en overloop slang naar het reservoir een klein beetje ingekort(zat een scheurtje in de slang).

Ik heb zojuist even de mergelland route in zuid limburg gedaan en motor liep inieder geval niet warm.

Nu even een nieuwe thermostaat scoren en monteren.

Bedankt dat ik hiet op dit forum mij verhaal kan doen mijn vrouw snapt niks van motors en de techniek.

Featured Replies

Welkom Tim.

Mocht je nog geen nieuwe thermostaat hebben gekocht, er is een bepaald type van Gates beschikbaar (ff de zoekfunctie gebruiken).

Veel plezier hier in ieder geval, en vooral ook veel plezier met je Pan toegewenst.

Wellicht tot onderweg!

Goed bezig Timzelf1100. Ik heb precies hetzelfde euvel gehad, maar jij hebt het alleen opgelost. Ik heb hulp nodig gehad van de fantastische mensen van dit forum die niet alleen adviezen geven maar je ook echt hand-on helpen! Drinks

201803301203HoutenRiemwisseldag4.JPG.ac039b18da993ff22960b65ce7e9cc75.JPG

• Author

Nou mannen bedankt voor jullie reacties en info voor de thermostaat.

Had um op internet gevonden voor 15 euro maar ga eerst ff bij de automaterialen zaak kijken.

Daar zullen ze dat dingetje ook wel hebben, zoniet bestel ik um.