Ik weet niet of er meerderen zijn die hier hetzelfde probleem ondervinden?
Maar ik heb dit probleem al vanaf dat ik Daisy hebt aangeschaft.
Namelijk als zij een paar dagen stil heeft gestaan dat de carbs leeg lopen.
Als ik dan gewoon zou trachten te starten dan start ik me ganse batterij leeg alvorens de motor aanslaat.
Nu draai ik enkele keren met me contact om zo de pomp te activeren en op deze manier toch al wat benzine in de carbs te krijgen.
Als ik zo een stuk op 10x maal het contact heb aan en uitgezet en dan even de choke gebruik om die daarna weer dicht te zetten dan krijg ik de motor net aan de gang.
Het lijkt mij dus dat de vlotterkamers gewoon leeg lopen?
Het is op zich toch altijd een beetje afwachten of ik met de motor kan gaan rijden alvorens ik de batterij leeg heb getart, wat toch wel wat vervelend is. Eens de motor heeft gedraaid dan kan ik makkelijk die een paar uur laten stilstaan en start hij bij de eerste klik weer.
Zijn er nog mensen die van dit euvel last hebben????
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik weet niet of er meerderen zijn die hier hetzelfde probleem ondervinden?
Maar ik heb dit probleem al vanaf dat ik Daisy hebt aangeschaft.
Namelijk als zij een paar dagen stil heeft gestaan dat de carbs leeg lopen.
Als ik dan gewoon zou trachten te starten dan start ik me ganse batterij leeg alvorens de motor aanslaat.
Nu draai ik enkele keren met me contact om zo de pomp te activeren en op deze manier toch al wat benzine in de carbs te krijgen.
Als ik zo een stuk op 10x maal het contact heb aan en uitgezet en dan even de choke gebruik om die daarna weer dicht te zetten dan krijg ik de motor net aan de gang.
Het lijkt mij dus dat de vlotterkamers gewoon leeg lopen?
Het is op zich toch altijd een beetje afwachten of ik met de motor kan gaan rijden alvorens ik de batterij leeg heb getart, wat toch wel wat vervelend is. Eens de motor heeft gedraaid dan kan ik makkelijk die een paar uur laten stilstaan en start hij bij de eerste klik weer.
Zijn er nog mensen die van dit euvel last hebben????