Jump to content

Het blijkt dat ik sinds 2013 al lid ben maar dat ik me nog nooit heb voorgesteld terwijl ik dacht dat ik dat wel had gedaan.....

Ik ben Ron en heb 9 jaar op een Pan St1100 gereden. Mijn vrouw reed toen op een Deauville 650

Ja verleden tijd... Sinds een aantal maanden zijn we allebeide overgestapt. Ik rij nu op een Kawasaki Versys 1000 en mijn vrouw op een Suzuki V strom 650.

De reden dat ik weer eens hier aan het rondneuzen was is het volgende;

(Motor) vrienden van ons hebben, toen ze 4 jaar geleden 25 jaar getrouwd waren, van hun gasten routes gevraagd die ze dan met de gevers wilden beleven. Wij hebben toen de Twente Tukker Toch (2014 dacht ik..) route gegeven. Nu is het samen beleven er nog steeds niet van gekomen maar we hebben dit gepland op 4 en 5 juli.

Jaren geleden was ik lid van de PanEuropean forum site.. en daar had ik die route vandaan gehaald.

Rare vraag misschien maar heeft iemand van hier toevallig deze route nog ergens liggen.

Nog even over mijn motorwissel... Ja het is een super motor die Kawasaki, maar wat ik heb ik het altijd fijn gehad met mijn Pannetje...

Featured Replies

Nou, schrik niet hoor maar sommige van ons rijden zelfs BMWs.

Van een toer-Kawa schik ik zelf ook niet zo erg, zolang hij maar niet gifgroen is natuurlijk ;-)

Alsnog welkom hoor Ron, ondanks dat je Pan net de deur uit is, en je al langer lid bent dan ik... :)

Allebei veel plezier met de nieuwe fiets toegewenst!

Ron (Dola) Je heb een pbtje met de Twente Tukker Tocht van 2014.De routes vanaf 2007 tm 2016 mail ik naar George(TukkerPanMan) .

Hoi Ron en Gea

welkom...wij rijden ook op andere motoren wel honda geen kawasuki :)

ik op een NC750X en Hilda op CB500X allebeide adventure modellen

Piet bedankt voor de routes

Welkom bij het gezelligste en mooiste forum van Nederland en omstreken.

Ik wens je heel veel lees, leer, kijk, verbaas en schaterlach momenten toe.

En hou dit in je achterhoofd...

Domme vragen bestaan niet,

Domme antwoorden wel

• 2 weeks later...