Jump to content

Featured Replies

Fantastische foto's op polarsteps, Navigator, dank voor het delen! Het lijkt mij een indrukwekkend land en ik wil daar ook graag een keer naar toe. :good:
  • Author

Leuk al die reacties, dank!

Even een bericht tussendoor. Het is hier fantastisch, inclusief het weer. Vandaag voor het eerst een halve dag regen. Een stukkie vis kost hier 40 euries, een halve liter bier (Gull) 9 euro en een litertje dieser ruim 1,80. Maar dat weet je als je aan zo'n reis begint. Veel etenswaren hebben we zelf bij ons en af en toe kopen we vers zoals brood, groenten en Skyr (kwark). We kunnen het niet laten en staan af en toe 's nachts 'vrij'. Zoals afgelopen nacht bij de vulkaan Hekla. De foto vanmorgen even geschoten met de drone. De 19e varen we over naar de Faröer en daar blijven we 3 dagen. 27 juli zijn we weer thuis.

Iroq117.jpg.a586d7ab2b58d5ee566c68961a836045.jpg

• 2 weeks later...
  • Author

Afgelopen donderdag weer thuisgekomen. 36 graden en een camper zonder airco, het is een uitdaging. 36 dagen onderweg, ruim 5000 kilometer en een halve liter olie in de Sprinter 308cdi met sprintshift (2002). De camper op de 100.000km gereden. Het was een feest!

Volgend jaar met 10 man en de Pans' een week naar Tirol. Mijn vrouw vliegt de 2e week naar Innsbruck en dan komen we samen met de Pan weer naar huis.

In 2019 gaan we 10 dagen op de Harley naar USA of Canada. Ik denk er over om eens een keer een Goldwing ipv een Harley te huren. Een mens moet wat uitdagingen houden.

Dank voor alle comments!

Peter