Ik ben bezig geweest om de bedrading aan te passen voor de aanhangwagen achter de pan. Dit omdat er enig verschil was met de aansluiting aanhangwagen achter mijn CX.
Nu gebeurde er iets vreemds, wat ik niet begrijp.
Gedurende de werkzaamheden ging de linkerknipperlicht niet meer normaal functioneren. Als ik de L. knipperlicht bedien springt hij op alarmlichten. R. knipperlicht doet het gewoon.
Het knipper relais hoor je gewoon tikken, zowel L als R.
Er zit een dual swith knipperlicht op, dit blijft ook goed werken.
In de linkerkuip zit een knop voor alarmlichtbediening: fuctioneert ook nog steeds goed.
Alle bedradingswerkzaamheden die ik tot heden heb gedaan is aanpassingen bij de stekker verbinding onder het zadel, aansluiting vanaf achterlicht op aansluiting kabel naar de wcd.
Het enige probleem is: wil ik linksaf, knippert hij op alarmstand.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik ben bezig geweest om de bedrading aan te passen voor de aanhangwagen achter de pan. Dit omdat er enig verschil was met de aansluiting aanhangwagen achter mijn CX.
Nu gebeurde er iets vreemds, wat ik niet begrijp.
Gedurende de werkzaamheden ging de linkerknipperlicht niet meer normaal functioneren. Als ik de L. knipperlicht bedien springt hij op alarmlichten. R. knipperlicht doet het gewoon.
Het knipper relais hoor je gewoon tikken, zowel L als R.
Er zit een dual swith knipperlicht op, dit blijft ook goed werken.
In de linkerkuip zit een knop voor alarmlichtbediening: fuctioneert ook nog steeds goed.
Alle bedradingswerkzaamheden die ik tot heden heb gedaan is aanpassingen bij de stekker verbinding onder het zadel, aansluiting vanaf achterlicht op aansluiting kabel naar de wcd.
Het enige probleem is: wil ik linksaf, knippert hij op alarmstand.
wie weet waar ik de fout moet zoeken?
groet, Jakob