Jump to content

Featured Replies

Ik heb mijn compressor weg gedaan en moet nu op de knieën om bij het tankstation hier op mijn oprit de banden op te pompen. Dit omdat we verhuisden en in een appartement zijn gaan wonen.

Maar voor de prijs van een compressor en een heftafel om uitsluitend niet meer te hoeven knielen om de banden op te pompen gaat mij wat te ver.

€ 0,50 voor de luchtpomp en eventueel € 5.00 voor een willekeurige passant die het slangetje wel even op het haakse ventiel wil drukken vind ik voordeliger en kan ik tot mijn 95 ste wel voort.

Waarschijnlijk heb je er ook andere plannen mee, en dat hoop ik.

En daar kan ik zo jaloers op worden omdat ik al die faciliteiten achter me heb moeten laten en me volledig afhankelijk heb moeten maken na het afscheid van onze drive-in woning.

Ja, je wordt ouder papa. :biker: Maar ik rij nog steeds heerlijk op mijn brommer.

En, .... we, mijn vouw en ik, hebben het reuze naar ons zin .

• Author
Vakantiegeld is goed besteed. Wordt natuurlijk niet alleen gebruikt om banden mee op te pompen, maar ook voor het meer serieuze sleutelwerk. Heb tijdens de laatste TDT van zo'n heftafel gebruik mogen maken. Ideaal!:good:

Helemaal niet jaloers ;).

Die heftafel en compressor zijn nog wel te overzien, ik loop vast op de garage of grote schuur waar het in moet staan.

Niettemin veel sleutelplezier ermee.

Mooie investering,

ik heb mijn hefbrug al 10 jaar en nog geen enkele seconde spijt van gehad.

Werkt nog goed, als is ie al vele keren omhooggegaan.Wink:

Goede inverstering geweest. Ik heb 3 jaar geleden ern hefbrug aangeschaft. Deze staat bij iedere TDT bij PanGert. Ik had het probleem van een klein schuurtje en moest iedere keer in mijn achtertuin staan. Prima met mooi weer maar niet te doen als er regen voorspelt wordt. Hiervoor heb ik een ander huis gekocht MET garage. Ideaal!
  • 3 months later...

Mooi materiaal! Ben ook van plan een brug aan te schaffen maar moet natuurlijk robuust en stabiel genoeg zijn voor een pan en eventueel in uitzonderlijk geval voor een Goldwing van een maat van mij.

Welk model brug heb je? Lijkt sterk op de modellen van bij HBM ?

Prachtig een brug met compressor kan het helaas niet kwijt.

Banden op pompen doe ik met een fiets pomp van de ACTION en een goede banden meter doe het al jaren zo.

Doe er je voordeel mee.

Yahoo:

ooit een autoradio geruild voor een hefbrug.....geen seconde spijt van gehad......:)

compressor al jaren geleden aangeschaft, ideaal hulpmiddel voor van alles. (niet alleen voor het oppompen van de banden)

• 6 months later...

Na lang zoeken eindelijk een hefbrug gevonden en aangeschaft.

Kan 500kg dragen dus sterk genoeg

Zwenkwielen eraf gehaald en in de vloer verzonken.20190506_194605_001.thumb.jpg.c1215215f74f98bc7510343a1328ba3a.jpg20190506_194149.jpg.5f6a4a7d1f9b24fd85a139e69a8ce429.jpg20190511_170015.thumb.jpg.f88a52c4228c36091e13f212995e7796.jpg20190401_184601.thumb.jpg.e3fdb0b6ca607aa73e75ec6279770540.jpg

Me pannetje stond maar alleen in de garage. Gister een motorscooter gekocht voor erbij,en woonwerk. Moet nog een 24.000 beurt hebben,en op zoek naar een kofferplaat. Eind van de maand halen,is t vakantiegeld ook weer goed besteed toch. Het is een suzuki burgman 400.[ATTACH=full]25630[/ATTACH]