Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Beste bikers
Al geruime tijd ben ik bezig met mijn mobiele bandenservice project .
Waarom,Omdat ik denk dat dit een waardevolle aanvulling op de werkplaats kan zijn en omdat ik verslaafd ben aan alles wat op brandstof draait
Maar het vinden van de juiste benodigdheden kost buiten de kosten vooral tijd.
Nieuw kopen is geen probleem maar met de huidige marges in bandenland is het terugverdien model iets complexer.
Dus vooralsnog kiezen we voor materialen die wat ervaring hebben
de huidige stand.
De montage en balanceermachines zijn beschikbaar
De mobiele perslucht voorziening incl distributie systeem is bijna operationeel(stand alone)
Maar
Aan de broodnodige spanning moet nog worden gewerkt
* wordt het een omvormer of wordt het een opwekker (kwestie van beschikbaarheid en dus kosten)
Nu kan ik zelf wel veel maar gelukkig heb ik niet alle wijsheid in pacht.
tips and tricks zijn dus welkom,
Vorig jaar had ik al een AHW gekocht maar dit ging hem toch niet worden)
Dus die staat nog op de planning en zal waarschijnlijk het laatste hoofdstuk zijn.
Dus ik ga op zoek naar een AHW model citybox of een model met een oprijklep en zijklep
stahoogte is belangrijk alsmede de binnen breedte van min 210 cm
(als iemand wat weet, ziet of hoort)
en ik zoek een inverter generator of een ombouwset voor stroom via een omvormer (betaalbaar)
Wie kan Waffie helpen met zijn groeifase