Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
een week geleden had ik gemerkt dat de achterste schijf heet werd, en toch zat ie vrij.
dus dit weekend besloten om de 3 remklauwen goed zuiver te maken met remreiniger ,zuigertjes opnieuw ingevet en allemaal teruggeduwd.
ik heb ook de remcylinder bij het linkse voorwiel opengedaan(zat wat zwarte troep in) ,zuiver gemaakt en meteen een manusveertje geplaatst.
dan ook de klep boven bij de tank opengedaan (was mooi zuiver) en teruggeplaatst.
ook de remcylinder van het rempedaal opengedaan(was ook zuiver )en terug gelaatst.
gisteren ben ik begonnen met het ontluchten zoals in de how to uitgelegd.
de voorste remmen was meteen ok, maar achter daar bleef toch lang nog lucht uitkomen.
dus tot zover alles ok, maar ik heb een drukverlies ergens bij het achtersteremsysteem.
als ik het rempedaal indruk is er geen druk, snel daarna een tweede maal drukken en het is ok zolang ik het pedaal op druk houd.
laat ik het een 5tal seconden los dan is de druk al weg?
als ik het pedaal indruk heb ik ook druk op de secondary cylinder voor, maar laat ik het pedaal los krijg ik geen druk opgebouwd voor de achterrem.
ik ben er nu effe mee gestopt want ik word er gek van, nog nooit meegemaakt.
zit er ergens een lek? of heb ik iets over het hoofd gezien?
graag jullie mening.
alvast bedankt.