Jump to content

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen als nieuw lid van dit forum.

Ben Wim Bakker en kom uit Zierikzee.

Ik heb de leeftijd van 46 jaar.

Ij heb nog niet heel lang mijn motorrijbewijs...pas 2 jaar en dit is al mijn 3e motorfiets..:Smile:

Ben begonnen op een Kawasaki zzr600 uit 98. Is een leuke motor maar niet echt iets voor mij..de zithouding beviel me niet, veel te ver voorover gebogen.

Daarna heb ik een BMW K1200rs uit 98 gehad. Een zeer krachtige motor maar ik voelde me er gewoon niet op thuis en het olieverbruik viel me vreselijk tegen...1 liter motorolie op 3000km...vind ik onacceptabel maar het schijnt toch heel normaal te zijn..

Toen kwam deze Pan op mn pad...een st1300 uit 2004 van eerste eigenaar met 95000 op de teller. Na wat informatie over dit type gelezen te hebben op dit forum ben ik gaan proefrijden...

En jahoor...ik was na 100m al verliefd. Dit is echt een motorfiets die bij mij past Yahoo:

DSC_1543.jpg.96be04f8f88d04034cb85e6a7fd75125.jpg

Ben hier zeer blij mee. Ik heb hem/haar nu 3 maanden in bezit en ik heb vorige week 3200km gereden in de de Oostenrijkse alpen(heen en terugreis meegerekend natuurlijk)

Featured Replies

Leuk dat je er bent! Zierikzee, mooie plaats.

Voor olieverbruik hoef je inderdaad niet bang meer te zijn met een Pan European. De mijne heeft net 14k gedraaid met het olienivo tegen de bovenste streep. Daar zat ie vandaag nog toen ik de olie verwisseld heb. Een wereldmotor de Pan. Eigenlijk moeten ze de opvolger de Pan Global noemen, zo'n kilomerevreters zijn het.