Jump to content

Oke vandaag (zaterdag 09-06-2018) hebben wij een dagje Beekse Bergen gecombineerd met een Bagster zadel in Deurne bij Wema-inports te gaan kopen voor mijn ST1300.

Deze hadden ze op voorraad dus ik betalen en zadel in de auto.

Thuis aangekomen het zadel gepast en geprobeerd en ja het is wel even een ander zadel dan dat ik gewend was zeker toen ik hoorde dat mijn oude zadel al een keer aangepast is.

Maar ik was nog even bezig met mijn nieuwe zadel en toen viel mij ineens op dat er onder dit zadel geen rubberen doppen zitten het lijkt wel of ze deze vergeten zijn.

is er iemand die een Bagster zadel heeft die mij kan vertellen waar de rubbers horen te zitten tenminste als deze erop horen te zitten.

Ik heb al een mail gestuurd maar wil het even van de expert weten zodat ik niet voor paal sta bij Wema-inports.

Alvast weer bedankt

Featured Replies

• Author

Ik heb het originele zadel niet meer deze moest ik inleveren bij aanschaf van het nieuwe zadel.

maar ik heb een foto van hun site afgehaald en daar zie je aan de voorkant een rubberen dop zitten en die bedoel ik en ik weet dat er nog meer onder het zadel horen te zitten. Alleen ik kwam er te laat achterbagster-gel-zadel-honda-st-1300-pan-european-128-600x600.jpg.bf10e8d5590e164bd06a2d51ab4a9b46.jpg

Die 2 voorste zitten er bij mij inderdaad ook niet op. Bij het orginele zadel wel. Maar ik heb er nog nooit last van gehad. Lijkt me iets wat wel op te lossen moet zijn onder garantie.

Heb je al reactie op je mail gehad?

Edited by Marcel W.

• Author

heb nog geen reactie ontvangen omdat ze op maandag gesloten zijn.

maar tot op heden hebben ze altijd snel gereageerd op mijn mails dus dat verwacht ik nu ook. dus even afwachten

• Author

Marcel W. ik ben wel blij dat je het voor mij bevestigd.

Had het zadel in de onderste stand staan en aan de zijkant schoot hij dan uit de bevestiging. heb nu het zadel één standje hoger gezet en het lijkt dat het nu beter zit dus morgen even kijken als ik naar het werk rij

• Author

Wie o wie weet waar ik deze rubbers voor mijn zadel kan bestellen of heeft er één waar een foto van gemaakt kan worden voor het model met de maten erbij.

Thanks alvast

Wema-inports is hier nogal stil over

• Author

Ik heb ze gevonden en besteld. op het voorste zadel horen er 4 te zitten en op de achterste 2.

Zie de foto nummer 7 op de voorste en nummer 6 op de achterstehonda-st1300a-paneuropean-2006-6-european-direct-salesabs-seat_bigeccs2e1f__2100_18f4.gif.0ee917cc43921f970d6a21437ba3fd98.gif