Jump to content

Ik heb vandaag mijn helm in moeten leveren ter reparatie, aangezien er een coating aan de binnenzijde van mijn vizier aan het loslaten was. Helaas kon dit niet ter plekke worden verholpen bij de winkel waar ik de helm gekocht heb (Motorkledingdumpdag in Beekbergen) en moet de helm op worden gestuurd. Aangezien het opsturen etc bij elkaar wel een week of drie kon gaan duren, zal ik voorlopig mijn Pan niet uit kunnen laten... :(

Iemand toevallig nog een helm te leen in de omgeving van Apeldoorn of Nijmegen? Maatje grote kop, mijn Shuberth was een 62/63.(xxl)

Featured Replies

• Author

Helm was amper een half jaar oud, ander vizier incl. Pinlock al snel tegen de 100 euro, dat had ik ff niet beschikbaar.

En daarbij, garantie gooi ik ook niet zo maar weg, en ze konden niet alleen het vizier opsturen.

• Author

Ja, had ik ook op gehoopt, deden ze niet aan.

Toch maar eens uitkijken naar een betere/andere zaak. Louis.de vestigingen zitten ook maar op een uurtje rijden van het werk.

Dat is slordig....

Heb mijn Neotec online besteld en kan met alle voorkomende problemen bij MP terecht (ook al daar niet gekocht), inclusief vervangende helm...ben geen MP fan maar dat noem ik wel service!

• Author

Zal inderdaad niet passen ben ik bang Tiger.

De meeste XXL helmen passen al niet eens, dus de grootte van je kop valt dan nog weer mee.

Heb bij mijn pa nog ff 2 oude systeemhelmen gepast in XL, werd hem ook niet.

Maar dank voor het aanbod!

• Author

Helemaal mee eens Roelof.

Vandaag nog ff geïnformeerd. Probleem zat hem er in dat ze zelf het vizier niet meer op voorraad hebben, aangezien ze niet veel Shuberth voeren, en mijn model al wat ouder is/langer bestaat. Helm wordt als het goed is maandag bij hun leverancier aangeboden.

Als het vizier daar wel op voorraad is, verwachten ze de helm ook op korte termijn weer terug. Maar daar krijg ik deze week meer nieuws over.

• Author

Het is dat ik die Shuberth voor een heel goede prijs kon krijgen, verder is het assortiment inderdaad niet heel divers of uitgebreid.

Enige voordeel is dat ze op nog geen 5km bij me vandaan zitten.

• 2 weeks later...
  • Author

Eindelijk kwam gistermiddag het verlossende telefoontje, mijn helm zou vandaag weer terugkomen in de winkel.

En zowaar, hij stond inderdaad klaar, met een keurig nieuw vizier.

Ik kan weer helder kijken.

• Author
Inderdaad René. Nu hopen dat het weer een beetje meewerkt. Aankomende week een weekje vrij, was wel van plan hem/haar eens ff weer uit te laten.