Jump to content

Goedemorgen!

Eergisteren kwam ik via een marktplaats advertentie terecht bij een vriendelijk en enthousiast lid uit Amersfoort (Garfiled). Hij verkocht me een nieuw oliefilter voor mijn BMW K1100. Hij vertele me dat hij zijn K1100 de deur uit heeft gedaan en sinds kort een mooie ST1100 rijdt. Hij maakte me dermate enthousiast over zijn ST1100 dat ik wat nieuwsgierig ben geworden... Vandaar dat ik me op jullie forum heb aangemeld.

Ik ben Hans, 51 jaar uit Zwolle. Ik rijd al sinds mijn 18e altijd BMW motoren. Sinds mijn 20e steeds BMW K's. Heb zo'n beetje alle typen K motoren al gehad. Sinds ongeveer 3 jaar rijd ik op een BMW K1100. Dit was ooit een K1100RS, maar hij is door de vorige eigenaar uit Leusden omgebouwd tot een K1100 basic. Ik blijf deze motor voorlopig rijden, maar met een schuin oog en met plezier kijk ik naar jullie Pan Europeans!

Ik plaats hierbij ook maar een foto van mijn K1100. Ik hoop dat dat niet als aanstootgevend wordt ervaren :)20170429_144251.jpg.798ac914f03f4f69a503e502159289a4.jpg :)

Groet, van Hans uit Zwolle.

Featured Replies

Hi Hans, wat het kopen van een simpel oliefilter via marktplaats al niet te weeg kan brengen ... ;-)

Leuk om je hier te zien !

Toen ik hier lid werd had ik ook nog een K1100LT ...

Veel plezier hier !

• Author
Tja, je weet maar nooit... Maar zoals ik Garfield al vertelde, ik ben wel erg verknocht aan mijn K1100. Maar ik ben ervan overtuigd dat een Pan mooier en rustiger loopt en zeker beter schakelt dan mijn BMW.

Hans, welkom op ons mooie forum.

Mijn broer heeft dezelfde chronische ziekte als jij, bij hem is de kans dat hij ooit een Pan gaat rijden 0,0%

Jullie zijn best toffe gasten, maar komen nooit tot het ultieme genieten.Drinks:vroem:

Hans, eerste goede daad hier al verricht. Zojuist een artikel aangekocht via de link die je doorgaf. De prijs die ik nu betaalde, was lager dan alleen wat ik aan verzendkosten kwijt was geweest via ebay Engeland.Good