er is mij opgevallen, dat als de motor warm is de koppeling het soms slechter doet. slechter bedoel ik mee dat de 2de versnelling toch wal even kraakt voordat hij zit.
op andere momenten doet de koppeling het weer muis stil.
al geprobeerd mijn voet lichtjes aan te drukken voordat ik koppel, en ook dat helpt soms maar niet altijd.
als de motor kouder is, stukje rijden of net gestart) hoor ik bijna niets in de koppeling?
olie is net vervangen ( louise olie)
remvloeistof vanavond door gespoeld ( toch altijd iets om de juiste druk erop te krijgen) maar goed.
bij testen, motor op de bok en even laten draaien, ijkt het wel als ik ietsjes toeren maak de versnelling perfect schakelt, maar met de standaard toeren +/- 1100 toeren hij naar de 2 weer ratelt.
is dit standaard?
is het de slave cylinder?
de platen? al voel ik niets vreemds hierbij ( slepende koppeling ofzo)
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
hallo
er is mij opgevallen, dat als de motor warm is de koppeling het soms slechter doet. slechter bedoel ik mee dat de 2de versnelling toch wal even kraakt voordat hij zit.
op andere momenten doet de koppeling het weer muis stil.
al geprobeerd mijn voet lichtjes aan te drukken voordat ik koppel, en ook dat helpt soms maar niet altijd.
als de motor kouder is, stukje rijden of net gestart) hoor ik bijna niets in de koppeling?
olie is net vervangen ( louise olie)
remvloeistof vanavond door gespoeld ( toch altijd iets om de juiste druk erop te krijgen) maar goed.
bij testen, motor op de bok en even laten draaien, ijkt het wel als ik ietsjes toeren maak de versnelling perfect schakelt, maar met de standaard toeren +/- 1100 toeren hij naar de 2 weer ratelt.
is dit standaard?
is het de slave cylinder?
de platen? al voel ik niets vreemds hierbij ( slepende koppeling ofzo)
ik verneem het gaat van jullie
Greets
Marcel from Lanaken belgium