Jump to content

Nstr (nothing suitable to report) [emoji12]

2 weken terug met een stel collega's naar de Ardennen (bij Baton Rouge - www.benhet.be -TIPMTIP TIP!), stond de motor toch een paar maal zomaar stil.....

100 mensen, 105 meningen...... De kappen eraf trekken gaf direct duidelijkheid.

0a33286af9f7f2ca641c11a08bbd2050.jpg

Dus effe Conrad bezocht en wederom met dank aan mijn immer betrouwbare hulplijntje ( Top Den[emoji106] ).

b70640ae58f04eff1040e7dcd82d1233.jpg

Eigenlijk niets bijzonders dus, maar ik ben er blij mee [emoji1]

Voor de mooiste ST1100- foto's: https://nl.pinterest.com/wietsehm/honda-st-1100/

Featured Replies

Zelf geknutselde stekker van dynamo naar spanningsregelaar lijkt het me

Voor zover ik kan beoordelen is het geen originele stekker

Op het VFR forum is het geldende advies om die stekker ertussenuit te halen en te vervangen door gesoldeerde verbindingen. Een VFR heeft ook nog wel eens problemen met de spanningsregelaar, vaak ook vanwege dit soort uitgefikte stekkers. En als je de stekker laat zitten, zorg dan dat de klemverbindingen stevig zijn en smeer alle contacten even in met zuurvrije vaseline.
  • Author

@ robm84, ozzy en garfield: juist, juist en juist. Dank voor de feedback.

Ik wilde de stekker tussen kabelboom en spanningsregelaar graag behouden. Deze is niet origineel, want die kon ik nergens krijgen (ook honda niet evenals roukema en boonstra) en dus een Conrad-actie.

Elmo: [emoji106]

Voor de mooiste ST1100- foto's: https://nl.pinterest.com/wietsehm/honda-st-1100/

Even ter correctie: NSTR is het accronym voor Nothing Significant To Report. Vaak wordt de term gebruikt in Sitrep's (Situation Report). Velen van gemaakt in uitzendgebieden; ook in vele formats. NAVO-format, UK-format, de 8-liner, logistiek, personeelslogistiek,........