Jump to content

hoi allemaal,

mijn naam is rene, 30 jaar en in het bezit van een st1100 bouwjaar 1992. motor is door mijn vader in 1996 gekocht, jaren lang veel toertochten mee gereden. doordat hij niet zo groot is en de pan redelijk zwaar is werd het rijden steeds minder. bij de stoplichten kon hij alleen met zijn tenen bij de grond.

in 2012 heeft mijn schoonvader de motor overgekocht. helaas is hij vorig jaar overleden aan kanker en toen er te sprake kwam dat de motor verkocht zou gaan worden heb ik hem zelf gekocht.

op dit moment ben ik bezig om het rijbewijs te halen. de pan heeft bijna 2 jaar stil gestaan dus die zal ook nog een beetje opgeknapt moeten worden. hopelijk kunnen jullie me helpen als ik hier problemen bij tegenkom

Featured Replies

Dag René, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Als je het verhaal van je Pan zo leest, is het een motor met een een grote emotionele waarde. Ik hoop dat je er veel veilige en plezierige kilometers mee zult rijden. Wel eerst nog even het rijbewijs halen.

Veel leesplezier op het forum.

Welkom René. Kan me voorstellen dat je de motor niet wilde laten gaan. Succes met het halen van je rijbewijs. In de tussentijd wel een mooie periode om de Pan eens grondig na te lopen.
Hoi René, welkom bij het forum. Succes met het halen van je rijbewijs en het opknappen van je Pan. Ik hoop dat je er gauw op kan rijden. Good

Welkom René,

Op dit mooie forum èn natuurlijk alvast vele veilige kilometers vol Panplezier Good idd wat een historie heeft jouw Pan. Èn wat een pracht gebaar om deze Pan te behouden. Heel veel plezier en geluk met dit Pannetje GoodGoodGood

Pluk telkens op tijd de Dag èn vier dat je er wezen mag ...

• Author

dank jullie wel allemaal, het is idd een pan met veel emotionele waarde.

heb hem van de week weer voor het eerst gestart na 2 jaar stil staan. had wel een nieuwe accu nodig en wat startkabels maar het is nu weer starten lopen. wil nog wel alle vloeistoffen vervangen, scheelt dat hier op het forum aardig wat how to's te vinden zijn